Format: 123-456-7890

עיצוב מרפסת – תוך זמן קצר

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

לשאלות על סגירה או עיצוב מרפסת

מרפסות, כבר מספר שנים, הולכות ותופסות מקום מרכזי כמקום בילוי של דיירי הבית ואורחיהם.

מרפסות משפיעות על ערך ומחיר הדירה ומהוות לפעמים את השיקול המכריע על רכישה או שכירות הדירה.

ישנן מרפסות בצורות וגדלים שונים: מרפסת קטנה, מרפסת גדולה, מרפסת צרה וגם מרפסת שמש. את כל אחד מסוגי המרפסות ניתן לעצב על פי הצרכים של הדייר. מה שצריך לדעת זה את היתרונות והחסרונות, של כל מרפסת ולעצב כך שחסרונות יבלטו פחות. עיצוב נכון יכול להעלות את ערך הדירה הן במכירה והן בהשכרה. לכן חשוב לדעת איך לעשות את זה נכון.

מרפסת מעוצבת תוך מספר דקות

דעו את צרכי המשפחה

מה המטרה העיקרית של המרפסת? האם אתם משפחה עם ילדים קטנים או זוג צעיר ללא ילדים? אולי יש לכם כלב או אתם זוג מבוגרים אליהם יגיעו לבקר נכדים קטנים?

לכל משפחה יש את הצרכים משלה. לכן חשוב לבדוק מה הן – פשוט תעשו רשימה.

להלן פרטי עיצוב וריהוט שישדרגו את המרפסת שלכם (משך זמן בצוע – יום אחד)

לקבלת מרפסת כיפית שניתן לשבת בה בכיף, תצטרכו:

  • שטיח דשא
  • שולחן וזוג כיסאות
  • שימשיה
  • עציץ
  • תאורה מתאימה

שטיח דשא סיננטי – מומלץ לרכוש את הסוג האיכותי, הוא ישמש אותכם לאורך זמן, בנוסף יתחמם פחות וגם הניקוז של המים יהיה טוב יותר. כמובן שניתן גם לקפל את השטיח ולאחסן במקום סגור, לזמן עונת החורף.

סט של שולחן וסיכאות – הגודל תלוי בגודל המרפסת. ניתן להסתפק גם בשולחן קטן, שישמש לשתיה קרה או חמה. אם יתחשק לאכל ארוחה שלמה, ניתן להעביר שולחן הקיים בסלון או במטבח או לרכוש שולחן נפתח/ מתקבל, כך שהוא לא יתפוס מקום במרפסת בשאר הזמן. אפשרות נוספת לקנות שולחן מתקפל שלא יתפוס חלק מהמרפסת.

שימשיה – לא בכל מרספת יש צורך בה. אבל במידה וכן, לפני שתיגשו לקנות אותה, תמדדו טוב את שטח המרפסת, כך תדעו במדיוק את המידה של השמשיה. די מבאס כאשר מביאים את כל החפצים והשימשיה קטנה מדי ולא מכסה את רוב שטח המרספת או ענקית עד כדי כך שממש קשה לפתוח אותה בכל פעם.

עציץ למרפסת – אם יש כבר שטיח דשא סינטטי, אז מבחינת הצבע הירוק המרפסת מסודרת. מי שאוהב להתעסק עם אדמה וצמחיה, לראות כל יום את הצמיחה של העציצים, להתפעל מכל עלה או פרח חדש, יש מגוון פתרונות לעשות זאת גם במרפסת קטנה או גדולה, מעציץ בודד עד לגינה שלמה במרפסת. למי שלא מתחשק להשקות, לנקות ולהרים עלים מהמרפסת, יש פתרון קל – צמחיה מפלסטיק באיכות מעולה. תורם לצבעוניות הרצויה בכל מרפסת.

תאורה נכונה למרפסת היא במקרים רבים משדרגת את האווירה במרפסת ואת המרפסת כולה. כיום קיים מגוון רחב של תאורה, אם זו תאורת לד סולרית או תאורה חשמלית, גווני אור של צהוב או לבן וצבעים אחרים .

לרוב, בבניה החדשה נפגוש במרפסות בגודל ממוצע של 12-14 מ"ר. מרפסת כזו לא מספיק גדולה כדי לשרת מספר מטרות ביחד, לכן תחשבו מה היא המטרה העיקרית של המרפסת. לגבי מטרות משניות – ניתן לאחסן את החפצים במקום מסודר אחר ובעת הצורך להזיז את הריהוט לצורך שימוש המרפסת למטרות אחרות.

לדוגמא:

משחקי ספורט:

יש שולחן טניס מתקפל, אותו ניתן להעמיד בפינה או מאחורי סט ישיבה.

את סל הכדורסל ניתן לתלות על אחד הקירות ולשחק עם כדור ספוג, כך שאין חשש אם יפול מהמרפסת או יעשה רעש לשכנים.

בריכה מתנפחת שתמיד ניתן לנפח או לקפל. תשימו לב למשקל המקסימאלי שהמרפסת יכולה לשאת. למים יש משקל רב בתוך בריכה, גם אם היא לא גדולה.

האם הישיבה במרפסת מתאימה רק לימי הקיץ החמים?

גם אם המרפסת שלכם נמצאת בקומה גבוה או עליונה, פתוחה לגמרי וללא גג מעליה, ניתן לשבת בה גם בחורף, בקור ובגשם. למזלנו יש שיטות שונות לסגירת מרפסת כך שתוכלו באמת להנות ממנה 365 ימים בשנה.

אם בא לכם להנות גם מנוף פתוח יותר ואוויר צח, ישנה שיטת סגירת מרפסת על ידי חלונות הזזה.

ישנם גופי חימום מעולים, אם זה כגוף חימום בלבד או כמדורת גן שמתאימה גם למרפסת וקיץ יכולה לשמש כשולחן קטן.

אז כך פתרנו את בעית הרוחות הגשמים והקור במרפסת.

ריהוט חדש או יד שניה?

הכל תלוי בתקציב שלכם. ריהוט חדש יכול לעלות לא מעט, במיוחד אם מדובר בריהוט איכותי שישמש אותכם לאורך זמן. כמובן שזה הכי כיף לקנות ריהוט חדש, אבל בשוק יש לא מעט רהיטים יד שניה שעליהם תוכלו לחסוך, ולהשקיע בפרטי עיצוב, בישול כמו גריל או טאבון, איחסון, חימום או קירור וכו'.

העיקר שתהנו מהמרפסת שלכם בכל ימות השנה. תזכרו לא לכל דירה יש מרפסת, אז תנצלו את שלכם הכי טוב!

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

ריהוט למרפסת יד 2

עיצוב מרפסת שמש

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

ריהוט למרפסת שמש

הגדלת שטח הדירה בעזרת מרפסת

מתגוררים בבניין ללא מרפסות או מרפסות קטנות? מתבוננים בבניינים שיש להם מרפסות מפנקות ובא לכם גם מרפסת כזאת בדירה? אל דאגה, במאמר זה נרחיב על בניית תוספת מרפסת

ריהוט למרפסת יד 2

המדריך המלא לבחירת ריהוט למרפסת

ריהוט למרפסת בעידן בו אין סוף לאפשרויות ולהתחדשות, אין ספק כי בחירת ריהוט למרפסת יכולה לגרום לכאב ראש לא קטן. ההבנה כי

מעצב פנים

רוצה מרפסת מעוצבת? יש מעצב פנים

היום יותר מתמיד חשיבותה של המרפסת בדירת המגורים מקבלת משמעות יתרה. בהעדר שטחים פנויים לבניה, התרחבה תופעת הבניה לגובה והמודעות למרפסת כחלק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *