Format: 123-456-7890

עיצוב מרפסת שמש

איך לעצב מרפסת שמש?

עברת או כבר גרת באחת הערים הגדולות? מרפסת מעוצבת היטב בתוך המוני הבניינים יכולה להיות גן עדן אמיתי. אין דבר מספק יותר מאשר שתהיה לך מרפסת בדירתך, בעיר עמוסה ו"חונקת". בתקופה האחרונה, במיוחד לאחר שלושה סגרים שעברו עלינו וכולי תקווה שלא יחזרו לעולם, לכולנו – בעלי מרפסות. יש רצון להעניק לה את הרענון והטאץ' הנחוץ בכדי שנוכל לבלות ולנצל את החלל הנוסף הקיים בדירה שלנו. אז אנחנו כאן כדי לתת לך את כל הרעיונות לעיצוב מרפסת שמש, שיעזרו לך ליצור את המרפסת המושלמת.

עיצוב מרפסת שמש – איך זה מתפתח

המרפסת היא המקום האולטימטיבי לבלות בו בערב בצפייה בשקיעה, בכיף ובחברותא. מכיוון שלמרבית החללים החיצוניים יש מגבלות מרחביות, צריך לתכנן את הפריסה בצורה יעילה. אחד הדברים הראשונים שכדאי לזכור בזמן תכנון מרפסת הוא פריסת המיקומים, לדוגמה איפה רצוי לשים את הצמחים או את מקומות הישיבה.

בנוסף, רצוי מאוד וכדאי ממש לוודא כי הצמחים הדורשים אור שמש מרבי ממוקמים במרפסת השמש בהתאם. כמבון לבחור את הצמחיה שלא דורשת יותא מדי אור שמש ומקומות המוצללים של המרפסת . מגידול צמחים אנכית על הקיר ועד אריחי שיש ים תיכוניים בחלק כלשהו במרפסת, אין דרך להגזים ביצירתיות ביצירת הפריסה של מרפסת השמש שלך.

עיצוב מרפסת שמש – להכניס קצת טבע

מבחינה ויזואלית, אם לא נשמור על מראה נקי ומסודר והמרפסת תהייה מוזנחת – אין דבר גרוע יותר כיוון שרואים את ההזנחה מהסלון,דרך הדלת שהיא בדרך כלל שקופה וגם לא משתמשים במרחב החיצוני של הדירה. יש לשמור על צמחים ירוקים, נקיים, בריאים ושופעים מה שישדרג את אווירת הבית, מבחוץ ומבפנים. הוספת צמחים למרפסת מביאה חמצן טרי ואוויר מסונן. מומלץ לזכור זאת בעת תכנון דלת המרפסת ולבחור בסגנון נקי וקלאסי.

אם המרפסת היא קטנטנה ויש רק מקום לעמידה, אפשר לגדל מטפסים פורחים על המעקות של המרפסת. שתילים אנכיים מהווים גם הם תוספת נהדרת. ניתן להשתמש ביצירתיות שלך בבחירת הכלים בהם יישתלו מגוון הצמחים. כמובן שניתן לבחור בעציצים הקלאסיים, בעיצוב מיוחד או קלאסי, אך ניתן גם להתפרע ולבחור בכל כלי קיבול אחר, לדוגמה, סירים, פחיות ישנות ואפילו נעליים.

עיצוב מרפסת שמש

עיצוב מרפסת שמש – מומלץ להשתמש בצבע הלבן המרגיע

התקופה האחרונה, במיוחד, מאופיינת בהמון סטרס, לחץ וחרדה. אי של רוגע ומשב של אוויר חיצוני רענן בהחלט יביאו לירידה ברמת המתח ושיפור מצב הרוח. הצבע הלבן יכול להעניק תענוג מרגיע למוחנו ולמצב הרוח שלנו. האור הטבעי יחד עם רקע לבן וטהור מעניקים אווירת חופשה קלילה למרפסת. ניתן להוסיף כמה צמחים תלויים כדי להוסיף אלמנט מרענן לחלל. בתים עירוניים בדרך כלל קטנים בגודלם, אך אפילו טיפה של שטח חיצוני יכול לעשות הרבה מאוד. המרפסת, המודגשת על ידי אדניות מלאות בצמחים צבעוניים, סירים תלויים עם שתילים ותאורה עדינה, ישפרו לחלוטין את האווירה.

עיצוב מרפסת שמש – קמצוץ של אתניות

ניתן לנקוט בגישה קלאסית ומסורתית לעיצוב המרפסת שלך. אבל, מומלץ גם להוסיף מוטיבים אתניים בכריות, פופים, אריחים, חלוקי נחל וכו'. כל המאפיינים הללו ידגישו את המראה הכללי ויהפכו את המרפסת שלך למיוחדת יותר המאפיינת את האופי שלך ואת החלומות.

עיצוב מרפסת שמש – הביאו קצת אמנות

אם בניין הדירות שלך ממוקם קרוב מאוד לבניין הסמוך ואינך משתמש במרפסת מכיוון שהקרבה פוגעת בפרטיות או אפילו רק מגבילה את הנוף, ניתן לשנות את העיצוב של המרפסת שמש כדי לתקן את האווירה שבגללה לא יוצאים למרפסת. אחת הדרכים היא להרים את מעקות המרפסת כדי לשמש כתמיכה לאדניות וכך לגדל סוג של מחסום פרחוני.

שטיחי חוץ הם גם אביזר נהדר להשקעה כשעושים עיצוב מרפסת שמש 12 מטר מחדש. בבניינים רבי קומות, לרוב יש מרפסות סגורות כדי למנוע רוחות עזות ותאונות. אפשר לעצב את החלל באמצעות וילונות ותאורת לד, ולהפוך את החדר החיצוני הזה לחלל אינטימי יותר שיכול לשמש לקריאה שקטה או להפסקת תה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

ריהוט למרפסת שמש – על מה חשוב לשים לב

סגירת מרפסת זכוכית – האם מתאימה גם לקיץ וגם לחורף

עיצוב מרפסת גדולה

לשאלות על סגירה או עיצוב מרפסת

אהבת - אשמח לשיתוף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
ויקטוריה צ'רנוגלז

ויקטוריה צ'רנוגלז

בין עיסוקי הרבים כמו: בניית נכסים דיגיטליים, כתיבת תוכן פיננסי והשקעה בנדל"ן חייבת את הפינה השקטה שלי - המרפסת!

אותה ניתן לשנות, לרהט, לעצב ולהתאים לצרכים המשתנים שלנו על פי עונות השנה או בני משפחה המתווספים וגדלים.

החלטתי להקים אתר בו ניתן להתעדכן בטרנדים, טיפים וריהוט שישפר את המרפסת שלך.

למטה ניתן להשאיר את התגובה שלך

תגובות אחרונות

    לייעוץ עם איש מקצוע

    בעל עסק - בתחילת דרכך? רוצה להצליח בעסק?
    העסק חייב לצמוח!

    צמיחה = יותר הכנסה
    יותר הכנסה  – סיכוי לגידול ברווחים
    רוצה להבין איך נוכחות באינטרנט יוצרת צמיחה בעסק?