Format: 123-456-7890

סגירת מרפסת זכוכית – האם מתאימה גם לקיץ וגם לחורף

מרפסת היא אחד מהחלקים החשובים ביותר בדירת המגורים. במרפסת נערוך מפגשים חברתיים ונבלה לא מעט מזמן הפנאי שלנו עם קרובים ובני משפחה. היות ומרפסת באופן טבעי חשופה לכיפת השמיים, תנאי מזג האוויר ישפיעו על האפשרות לשהות בה.

במאמר זה אנו נבדוק מהם היתרונות של סגירת מרפסת זכוכית, נראה על קצה המזלג אלו יתרונות קיימים לסגירה זו, אילו סוגי סגירה קיימים לסגירת מרפסת זכוכית ולבסוף נסביר מדוע מומלץ לפנות לבעל מקצוע כאשר אנו מעוניינים לבצע סגירת מרפסת.

מרפסת סגורה
לסגור את המרפסת

היתרונות בסגירת מרפסת זכוכית  

מה לא נאמר על סגירת מרפסת. אומרים שמרפסת נועדה להיות פתוחה לאוויר הצח וכן אומרים שמרפסת צריכה לאפשר מקום לשיזוף תחת כיפת השמש. האמת היא כי לעיתים מרפסת פתוחה דווקא אינה משרתת את המטרות שציינו לעייל ממגוון סיבות אשר מעט מהן נעלה כעת.

  • מרפסת פתוחה יכולה להיות דבר נפלא ולספק אוויר צח ושמש מלטפת אך במקומות מסוימים קיימת נטייה למרפסות וחלל הבית לצבור אבק ולכלוך אשר לא רק יגרמו למרפסת שלכם להיות מטונפת אלא אף יספקו אוויר מזוהם ולא נקי. סגירת מרפסת זכוכית יכולה למנוע חדירת אבק וכן אוויר מזוהם הנכנס מבחוץ. חשוב לציין כי בשל העובדה כי דפנות המרפסת עשויות זכוכית ניתן בקלות עם סמרטוט לח לנקותן.

  • למיקום המרפסת גם שיקול מכריע בנוגע לסגירה שלה. במרפסות הממוקמות באזורים הסובלים מרוחות ערות, לא יהיה ניתן לשבת תקופות ארוכות במהלך השנה. סגירת מרפסת זכוכית תאפשר שהייה במרפסת במהלך כל עונות השנה גם כשבחוץ תשתולל רוח פרצים. היתרון העצום בסגירה בזכוכית דווקא הוא שגם כשקר בחוץ, השמש תחדור מבעד לסגירה ותחמם את המרפסת.

  • מרפסת יכולה לשמש אף חדר מגורים במידת הצורך. משפחות מרובות ילדים יכולות להשתמש במרפסת כחדר שינה. כאשר מוסיפים וילונות לסגירת מרפסת זכוכית, ניתן בקלות להפוך את המרפסת לחדר שינה כשצריך ואילו במהלך היום להשתמש בה כמרפסת על כל יתרונותיה.

מרפסת סגורה וגם עם מסכי גלילה
הנה דוגמא לסגירת מרפסת זכוכית, מצאת?

סוגים שונים של סגירת מרפסת זכוכית  

קיימים סוגים שונים של סגירת מרפסת זכוכית. הסוגים הנפוצים ביותר הם כדלקמן:

  • זכוכיות הזזה – אפשרות סגירה זו היא הפרקטית ביותר שכן שיטת סגירה זו מאפשרת סגירה הרמטית של המרפסת כשרוצים מבלי לפגוע בנוף הנשקף ממנה או לחסום את השמש החודרת דרכה. היתרון בשיטה זו הוא הנוחות בשימוש בסגירה וכן הבטיחות הקיימת בסוג הזכוכית. עובי הזכוכית בשיטת סגירה זו הוא לרוב רחב מספיק כדי לא להישבר וכן הוא יבודד רעשים המגיעים מחוץ לבית.

  • סגירת אקווריום – שיטת סגירה זו מתאימה יותר למרפסות הפונות לים או לנוף מרהיב. היתרון בשיטת סגירה זו הוא שמירה על השתקפות פתוחה אל עבר הנוף או הים. לרוב, יהיה מדובר בזכוכית עבה אשר תאפשר שילוב עם וילון מתאים לשמירה על הפרטיות במידת הצורך.

  • סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת – סגירה זו מאפשרת להנות הן ממרפסת פתוחה והן לסגור אותה לגמרי וכך להישמר מרוחות חזקות או גשמים. לפרטים נוספים כנסו למאמר סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת.

  • חלונות בשילוב תריסים להצללה – שיטת סגירה זו מתאימה לכל בית אך בפרט למשרדים. בשיטה זו ניתן יהיה להסיט את התריס במספר אופנים שונים אשר יכוונו את רמת התאורה שאנו נרצה שתחדור לחדר.

מדוע מומלץ לפנות לבעל מקצוע כאשר מעוניינים לבצע סגירת מרפסת זכוכית

סגירת מרפסת בפרט סגירת זכוכית דורשת תכנון מדויק, לקיחת מידות והאמת סוג הזכוכית לתנאי מזג האוויר ודרישת הלקוח. דמיינו לעצמכם סגירה אישר אינה תואמת במאת האחוזים למידות המרפסת כמה נזק היא יכולה להסב. בחורף רוחות ישרקו מבעד לסדקים וגשמים יטפטפו אל תוך חלל המרפסת.

בדיוק בשביל זה נכנס תפקידו של בעל המקצוע אשר ייקח מידות כנדרש, יתאים את סוג הזכוכית למרפסת ויוודא כי העבודה מתבצעת באופן מקצועי ללא חורים או סדקים. אם המרפסת שלכם חשובה לכם השקיעו בה, פנו רק לבעל מקצוע המתמחה בתחום.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

סגירת מרפסת בבניין משותף

עיצוב מרפסת גדולה

מה אפשר לעשות ב- 12 מ"ר של מרפסת?

לשאלות על סגירה או עיצוב מרפסת

אהבת - אשמח לשיתוף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
ויקטוריה צ'רנוגלז

ויקטוריה צ'רנוגלז

בין עיסוקי הרבים כמו: בניית נכסים דיגיטליים, כתיבת תוכן פיננסי והשקעה בנדל"ן חייבת את הפינה השקטה שלי - המרפסת!

אותה ניתן לשנות, לרהט, לעצב ולהתאים לצרכים המשתנים שלנו על פי עונות השנה או בני משפחה המתווספים וגדלים.

החלטתי להקים אתר בו ניתן להתעדכן בטרנדים, טיפים וריהוט שישפר את המרפסת שלך.

למטה ניתן להשאיר את התגובה שלך

תגובות אחרונות

    לייעוץ עם איש מקצוע

    בעל עסק - בתחילת דרכך? רוצה להצליח בעסק?
    העסק חייב לצמוח!

    צמיחה = יותר הכנסה
    יותר הכנסה  – סיכוי לגידול ברווחים
    רוצה להבין איך נוכחות באינטרנט יוצרת צמיחה בעסק?