Format: 123-456-7890

ריהוט גן למרפסת

ריהוט גן למרפסת – חומרי גלם ומה עדיף

כשאנו מדברים על ריהוט גן למרפסת אנו מתכוונים למרפסות גדולות אשר יכולות להכיל מגוון רחב של ציוד ואופציות שונות. לרוב, מרפסות אלו תהיינה ממוקמות בפנטהאוזים או בקומות גבוהות בעלות חללים גדולים.

מרפסות אלה בדרך כלל תהיינה חלקן מקורות וחלקן תחת כיפת השמים אך לא בהכרח. המשותף לריהוט גן למרפסת הוא כפי שאראה בהמשך מגוון האפשרויות לעיצוב המרפסת באופן שתהפוך אותה למקום בו ניתן לערוך אירועים משפחתיים, מפגשים חברתיים ואפילו להשתכשך בבריכה או לרבוץ בג'קוזי מפנק.

בפסקאות הבאות אעמוד על סוגי ריהוט גן השונים שניתן להכניס במרפסת, אבדוק באיזה חומר מומלץ להשתמש לריהוט הגן ולבסוף אבחן את טווחי המחירים הקיימים בשוק ריהוט גן למרפסת בחנויות השונות.

כיצד ריהוט גן מתאים למרפסת

במחשבה ראשונה אכן עולה השאלה מה הקשר בין ריהוט גן לעיצוב מרפסת. אך ככל ונעמיק בנושא זה, נראה כי דווקא היום ריהוט גן למרפסת הוא הדבר המתבקש ביותר בפרט אם המרפסת שלנו מאפשרת זאת.

בשל תנופת הבניה לגובה, חל בשנים האחרונות מהפך בכל הנוגע לאיכות החיים והתחדד הצורך במרפסת גדולה המהווה תחליף נהדר לגינה ובית פרטי. בשל סיבה זו, ריהוט גן למרפסת הפך לפופולרי בשנים האחרונות וישראלים רבים בוחרים לעצב את המרפסות שלהם בריהוט גן. גודל המרפסת, המאפיינים שלה ונתונים אחרים לעיתים לא מביישים חצר גינה בבית פרטי הן מבחינת הגודל והן מבחינת התחזוקה והאווירה שהיא מעניקה לבעליה.

 סוגים שונים של ריהוט גן למרפסת

בפסקה זו אנסה לציין בקצרה מגוון פופולרי של ריהוט גן למרפסת. אעמוד בקצרה על הריהוט הנפוץ ואסביר לאיזו מרפסת הוא מומלץ.

  • גריל גז, טבונים ומעשנות – מרפסות גדולות מכילות עמדה מיוחדת לגריל גז ומעשנת. ניתן בקלות לערוך BBQ ואירועים משפחתיים במרפסת הבית. סוג ריהוט זה מתאים לבעלי דירות עם מרפסות גדולות הכוללות בתוכן נקודת גז. אציין כי כיום כמעט כל מרפסת מכילה נקודת גז כך שבקלות ניתן להתאים גז גריל למרפסת.
  • גזיבו – אופציה זו מהווה אפשרות נהדרת להצלה בעלות נמוכה יחסית וקלה לתפעול. סוג ריהוט זה מתאים למרפסות גדולות הנמצאות תחת כיפת השמים. כמו כן, אפשרות זו מתאימה לאנשים המעוניינים להזיז בקלות ריהוט במרפסת ולשנות את סדרם בהתאם לנתונים משתנים.
  • קונכיות – ניתן לפזר במרפסת 2 עד 3 קונכיות המאובזרות במזרן וכריות. ניתן להתאים את צבע הכריות והמזרן לצבע ריצוף המרפסת ובכך להקנות לה עיצוב מושלם ומזמין. קונכיות מתאימות לכל מרפסת והן אופציה מושלמת לריהוט מרפסת.
  • מיטת שיזוף – מיטת שיזוף היא כלי ריהוט גן נהדר לעיצוב מרפסת אשר מאפשרת זאת. מיטת שיזוף מתאימה למשפחות האוהבות שמש או לערוך מסיבות במרפסת שלהם. מיטה זו גם מתאימות למי שיש לו במרפסת בריכת שחייה או ג'קוזי ויכולות לשמש תחליף מושלם לבריכה ציבורית או חוף הים.
  • בריכת שחייה – אופציית ריהוט זו מתאימה בעיקר למרפסות אשר עברו בדיקת מהנדס ונמצא כי הן מסוגלות לשאת משקל רב. קיימים סוגים שונים ומגוונים של בריכות שחייה החל מבריכות מתנפחות ועד לבריכות בנויות. אופציה זו מתאימה בעיקר לאנשים אשר יש בידם תקציב כלכלי המאפשר זאת. בכל מקרה בטרם הנחת בריכה במרפסת הבית שלכם יש להיוועץ עם גורם מוסמך אשר יאשר זאת.
  • פינת ישיבה – איך אפשר לדבר על ריהוט גן למרפסת בלי שנזכיר פינת ישיבה. מרפסות גדולות בדרך כלל מאפשרות הכנסת פינת ישיבה גדולה ומפנקת אשר אינה מביישת מיטת קינג סיז. פינת ישיבה היא אחד ממרכיבי היסוד במרפסת ומעצב מרכזי שלה. פינת ישיבה מתאימה לכל אדם וכל סוג מרפסת.
  • צמחייה ודשא סינטטי – עציצים ודשא סינטטי הם אחד הדברים המרכזיים בעיצוב מרפסת. דשא סינטטי לא מתאים לכל אחד היות והוא דורש תחזוקה רבה וניקיון. יחד עם זאת, עציצים הוא סוג ריהוט בסיסי בעיצוב מרפסת וחובה על כל אחד להכניס מגוון של צמחיה במרפסת שלו. צמחייה מסוג ריהוט גן למרפסת היא צמחייה עבותה יותר היכולה להכיל עצים קטנים וצמחים הזקוקים לשמש. ניתן לשלב בין שני סוגים אלו וליצור מרפסת מושלמת המעוצבת בטוב טעם.
  • תאורה – תאורה למרפסת היא אחד הדברים החושבים בעיצובה. תאורה נכונה תגרום לכם לרצות לבלות את הערבים הפנויים בחיק משפחתכם במרפסת וליהנות מאווירה מיוחדת. תאורה למרפסת היא דבר הכרחי לכל אחד ואחד ומוצר חובה במרפסת. קיימים סוגי תאורה שונים בצבעים שונים ובעוצמות שונות הכול לפי הדרישה והצורך.

מהם החומרים המומלצים לריהוט גן למרפסת

אם בעבר היה נהוג שריהוט גן בעיקרו היא מורכב מפלסטיק הרי שכיום שוק זה משגשג וניתן למצוא מגוון רחב של חומרים שונים לריהוט גן. התפיסה שריהוט מפלסטיק אינו צובר רטיבות וקל להזזה חלף מן העולם וכיום מבינים כי גם חומרים שונים אינם צוברים חלודה או רטיבות.

  • פינת ישיבה – סוג ריהוט זה יכול שיהיה מעוצב מפלסטיק. כיום קיימים סוגי פלסטיק מעוצבים המשווים לפינת הישיבה מראה יוקרתי. חומרים נוספים שניתן להשתמש בהם הם עיצוב מקש, עיצוב מנירוסטה קלה ועוד.
  • בריכת שחיה וג'קוזי – חומרים מומלצים הם בריכה מתנפחת מבד קשיח או פלסטיק קל. באופן זה ניתן יהיה להזיז את הריהוט בקלות ולנקות אותו כשצריך. אם בחרתם להשתמש באופציות אלו הרי שתצטרכו לכסות באופן קבוע את בריכת השחייה כך שלא תיהרס מהשמש הקופחת ותחזיק מעמד לשנים ארוכות.
  • קונכיות – ניתן לרכוש בד חסין מים לשימוש בכריות הקונכייה והמזרן, כך לא תצטרכו מיד כשיורד גשם להכניס את הריהוט למקום מקורה. חומר הקונכייה עצמה מומלץ שיהיה מעץ במבוק כך שיעניק לה מראה עתיק וטבעי.
  • תאורת המרפסת – מומלץ להתקין בית מנורות על הנורה עצמה כך נמנע רטיבות וסכנות חשמל העלולות להופיע אילו יחדור מים לבית הנורה. בית הנורות יכול שיהיה מפלסטיק שקוף מעוצב ויכול שיהיה מנירוסטה.

טווחי מחיר לריהוט גן למרפסת

חיפוש קצר בגוגל יגלה לנו כי קיימת קשת רחבה של מחירים לריהוט גן המשתנה מטיב איכות החומר ומסוגו. תקציבו הכלכלי של כל אדם ואדם הוא זה שיכריע את הכף כמו גם הרצון ליצור מרפסת מושלמת ויפה.

  • פינת ישיבה – מחיר זה משתנה בהתאם לאיכות החומר. פינת ישיבה מקש קלוע תעלה בין 2,000 ₪ – 3,000 ₪. פינת ישיבה מעץ צפויה לעלות יותר ומחירה ינוע בין 3,500 ₪ – 5,000 ₪.
  • בריכות שחייה – מדובר באופציה יקרה יחסית שכן מלבד הבריכה עצמה יש לרכוש פילטרים וציוד ניקיון. כמו כן, יש את עלויות החשמל וכו'. בריכה ממוצעת מפלסטיק קשיח תעלה 5,000 ₪ לערך כולל משאבה ופילטר. ברכות מתנפחות ימכרו במחיר זהה.
  • קונכיות ונדנדות – מחיר חפצים אלו מתחיל מ- 600 ₪ לערך ויכול להגיע עד 2,500 ₪ לערך תלוי בגודל הנדנדה והחומר שלה. מחיר ממוצע של קונכייה או נדנדה נע סביב 1,000 ₪.
  • תאורת מרפסת – תאורה למרפסת היא גם דבר שאינו זול שכן מלבד הנורות עצמן והעיצוב שלהן יש לדאוג לתשתית חשמל מתאימה לרבות שקעים. התקנת תאורה למרפסת על ידי בעל מקצוע למרפסת ממוצעת תעלה כמה אלפים של שקלים תלוי בגודל המרפסת.
  • עציצים וצמחייה – מדובר באופציה שהינה בגדר חובה למרפסת. צמחים טרופיים ועציצים אינם דבר זול אך ניתן עם מעט חשיבה ותכנון בתקציב של עד 3,000 ₪ לרהט את המרפסת בצמחייה יפה ואיכותית.

היכן אוכל לרכוש ריהוט גן למרפסת

בשל התאוצה הרבה שתפס נתח שוק זה כמעט כל חנות לחומרי בניין מוכרת ריהוט גן, חלקן מוכרות ציוד רב יותר וחלקן מועט. חנויות כמו הום סנטר או אייס הן המקום המושלם לרכוש ציוד גן למרפסת שלכם. סיבוב קצר בחנויות אלה יגלה לכם אופציות נוספות לריהוט המרפסת, אופציות שלא חשבתם עליהן קודם לכן.

רכישת ציוד גן למרפסת אפשרית אף דרך האינטרנט באופן מקוון מחנויות שונות המספקת משלוחים חינם ואף הרכבת הציוד תמורת תשלום נוסף. ניתן אף לרכוש ציוד גן יד שנייה והאתרי האינטרנט השונים מלאים בציוד רב המוצע למכירה לעיתים במצב שאינו מבייש מוצר חדש מהחנות.

לסיום אחדד ואומר כי ריהוט גן אינו מיועד רק לגינה. כיום, ריהוט גן הוא אחד מהכלים החשובים ביותר שיש לעיצוב מרפסת וניתן לראות עליה חדה ברכישת ציוד זה בקרב משפחות ישראליות לצורך עיצוב מרפסות.

בשונה מריהוט המיועד למרפסת בלבד, הרי שריהוט גן יגרום למרפסת שלכם לשלב בין מרפסת לגינה ויעניק לה תחושה ייחודית ומזמינה. לטעמי מרפסת המרוהטת בריהוט גן בטוב טעם עדיפה על פני חצר או גינה.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

המדריך המלא לבחירת ריהוט למרפסת

סגירת מרפסת

עיצוב מרפסת

ריהוט למרפסת יד 2

לשאלות על סגירה או עיצוב מרפסת

אהבת - אשמח לשיתוף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
ויקטוריה צ'רנוגלז

ויקטוריה צ'רנוגלז

בין עיסוקי הרבים כמו: בניית נכסים דיגיטליים, כתיבת תוכן פיננסי והשקעה בנדל"ן חייבת את הפינה השקטה שלי - המרפסת!

אותה ניתן לשנות, לרהט, לעצב ולהתאים לצרכים המשתנים שלנו על פי עונות השנה או בני משפחה המתווספים וגדלים.

החלטתי להקים אתר בו ניתן להתעדכן בטרנדים, טיפים וריהוט שישפר את המרפסת שלך.

למטה ניתן להשאיר את התגובה שלך

תגובות אחרונות

    לייעוץ עם איש מקצוע

    בעל עסק - בתחילת דרכך? רוצה להצליח בעסק?
    העסק חייב לצמוח!

    צמיחה = יותר הכנסה
    יותר הכנסה  – סיכוי לגידול ברווחים
    רוצה להבין איך נוכחות באינטרנט יוצרת צמיחה בעסק?