Format: 123-456-7890

ריהוט למרפסת

כל מה שצריך לדעת על ריהוט למרפסת

רכשנו דירה ועכשיו נותר לנו לרהט ולעצב אותה. כשמדברים על ריהוט דירה אי אפשר שלא לתת דגש לריהוט ועיצוב המרפסת מתוך הבנה כי זהו מקום בו נבלה לא מעט זמן עם משפחה וחברים, ארוחות ערב בשישי או סתם שיחת חולין באמצע השבוע.

ריהוט למרפסת הוא מונח רחב הכולל בתוכו מגוון עצום של אפשרויות הכל בהתאם לסוג המרפסת, גודלה ומיקומה. בפסקה הבאה אציין ואדגיש את סוגי הריהוט שניתן להניח במרפסת ואיתן טיפים לעיצוב המרפסת בהתאם לנתוניה וממדיה.  

ריהוט למרפסת

מה חשוב לדעת בטרם מרהטים מרפסת

החלטנו לרהט את המרפסת וזהו צעד חשוב ומבורך. יחד עם זאת, בטרם נרכוש ריהוט למרפסת חשוב שנשים לב למספר דברים חשובים אשר יכולים להשליך על סוג הריהוט והאפשרויות שיש לנו.

בראש ובראשונה גודל המרפסת ישליך על סוג הריהוט שאנו יכולים לרכוש. מרפסות גדולות מן הסתם תוכלנה להכיל ריהוט מגוון יותר כגון פינת ישיבה רחבה, נדנדה, שולחן וכיסאות. במרפסת קטנה לעומת זאת, לא נוכל להכניס הרבה ריהוט ומשכך עלינו לחשב את גודל המרפסת ולצאת לרכישת הציוד כשבידנו מידות מדויקות של המרפסת.

מיקום המרפסת יש בו גם כדי להשליך על סוג ריהוט למרפסת שנקנה. מרפסת הממוקמת כולה מתחת כיפת השמיים תהיה חשופה בעונת הקיץ לשמש יוקדת ואילו בחורף לגשמים ורוחות. מרפסת כזו נרהט בציוד קליל העשוי מחומרים קשים וחזקים שאינם סופגים מים ועמידים בפני השמש.

אם כן, טיפ מרכזי מומלץ בטרם נרכוש ריהוט למרפסת הוא להבין מה המרפסת שלי יכולה להכיל, מה הגודל שלה ואיזה ציוד יוכל להחזיק בה מעמד בהתחשב בעונות מזג האוויר ושינויי האקלים הצפויים.

ריהוט אופציונלי למרפסת

לאחר שהבנו כי נתוני המרפסת משפיעים על האפשרויות העומדות בפנינו לריהוט המרפסת כעת אמליץ על סוגי ריהוט שונים למרפסת.

  • פינת ישיבה למרפסת – סוג ריהוט זה רלוונטי יותר למרפסת גדולה היכולה להכיל ציוד רב. כאשר נבחר פינת ישיבה למרפסת, נוודא קודם היכן תונח פינת הישיבה שכן אם מדובר במרפסת החשופה כולה לכיפת השמיים נבחר פינת ישיבה מחומר עמיד בפני מים ושמש. במרפסת קטנה לעומת זאת, פינת ישיבה תוכל לכלול ספה אחת או פינת ישיבה קטנה.
פינת ישיבה למרפסת
  • צמחיה ועציצים – במרפסת גדולה אין כל בעיה להניח את הצמחייה ואדניות על רצפת המרפסת אך במרפסת קטנה מומלץ להשתמש בדופן המרפסת לצורך תליית העציצים כך נחסוך במקום וכך גם נוכל לעצב את המרפסת בדרך ייחודית. טיפ לעיצוב המרפסת בצמחייה הוא לוודא היכן הצמחייה תונח במרפסת שכן ישנם סוגי צמחים הזקוקים לשמש ותאורה בעוד כאלה זקוקים לצל.
עציצים במרפסת
  • נדנדה וערסל – אופציית ריהוט זו רלוונטית בעיקר למרפסות גדולות היכולות להכיל ציוד רב. ערסל ונדנדה במרפסת הם מסוג ריהוט למרפסת המומלץ למרפסות עם נוף להרים או לשדות. ריהוט המרפסת עם נדנדה או ערסל הוא מסוג הדברים שיכולים להרגיע את הנפש בסוף יום עבודה ארוך וקשה.

  • שמשיה – שמשיה היא האופציה הזולה והמומלצת לריהוט מרפסת כאשר אין לנו מקום מספיק לסגור את המרפסת באופציות אחרות או לחילופין התקציב אינו מאפשר זאת. שמשיה קלה לתפעול וכמעט שאינה תופסת מקום במרפסת. אופציה זו מומלצת כאשר אנו שוכרים דירה או כאשר המרפסת שלנו קטנה.
שימשיה למרפסת

היכן ניתן לרכוש ריהוט למרפסת

האמת היא כי חיפוש קצר בגוגל יעלה לנו אין ספור תוצאות הקשורות לריהוט מרפסת. בשל העובדה כי היום כמעט כל דירה חדשה שנבנית כוללת מרפסת כל חנות טמבור מחזיקה במלאי הציוד שלה ריהוט למרפסת.

ישנן חנויות לריהוט מרפסות ידועות ומוכרות לכולנו, אבל כאמור ישנן חנויות רבות שונות המוכרות ציוד זה. חשוב כי טרם הרכישה במידת הצורך, נישב או נשכב ונתנסה בכל פריט שמצא חן בעיניננו. בנוסף, נשים לב לאיכות הריהוט, כך שנוכל להבטיח את עמידותו לתקופה ארוכה תחת תנאי מזג האוויר הישראלי.

מאמר ריהוט גן למרפסת מפרט יותר על מגוון הריהוט הקיים אשר מתאים הן לגינה והן למרפסת. חומרי הגלם ממנו עשוי הריהוט, טווחי מחירים ועוד.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

עיצוב מרפסת 12 מטר

רוצה מרפסת מעוצבת? יש מעצב פנים

ריהוט למרפסת יד 2 – מתאים לנו!

ריהוט למרפסת שמש

סגירת מרפסת על ידי חלונות הזזה

לשאלות על סגירה או עיצוב מרפסת

אהבת - אשמח לשיתוף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
ויקטוריה צ'רנוגלז

ויקטוריה צ'רנוגלז

בין עיסוקי הרבים כמו: בניית נכסים דיגיטליים, כתיבת תוכן פיננסי והשקעה בנדל"ן חייבת את הפינה השקטה שלי - המרפסת!

אותה ניתן לשנות, לרהט, לעצב ולהתאים לצרכים המשתנים שלנו על פי עונות השנה או בני משפחה המתווספים וגדלים.

החלטתי להקים אתר בו ניתן להתעדכן בטרנדים, טיפים וריהוט שישפר את המרפסת שלך.

למטה ניתן להשאיר את התגובה שלך

תגובות אחרונות

    לייעוץ עם איש מקצוע

    בעל עסק - בתחילת דרכך? רוצה להצליח בעסק?
    העסק חייב לצמוח!

    צמיחה = יותר הכנסה
    יותר הכנסה  – סיכוי לגידול ברווחים
    רוצה להבין איך נוכחות באינטרנט יוצרת צמיחה בעסק?