Format: 123-456-7890

רוצה מרפסת מעוצבת? יש מעצב פנים

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

לשאלות על סגירה או עיצוב מרפסת

היום יותר מתמיד חשיבותה של המרפסת בדירת המגורים מקבלת משמעות יתרה. בהעדר שטחים פנויים לבניה, התרחבה תופעת הבניה לגובה והמודעות למרפסת כחלק בלתי נפרד מחלל המגורים באה לידי ביטוי במרפסות המעוצבות שצצות כפטריות לאחר הגשם.

הרימו ראש סביב הבניינים שאתם חולפים על פניהם וגלו כמה דברים ניתן לעשות במרפסת. דשא סינטטי, צמחיה טרופית, דק מעץ, סגירות שונות, פינות ישיבה וערסלים, כל אלו מעט מהאפשרויות העומדות לעיצוב מרפסת. מרפסת מעוצבת לא רק תמשוך את העין בשל העיצוב שלה אלא אף תגרום לכם לפעמים אפילו בלי שתרגישו לרצות לבלות בה שעות ארוכות.

עיצוב אפשרי למרפסת מעוצבת

כאשר אנו מדברים על מרפסת מעוצבת אנו מתכוונים לריהוט הנמצא בתוכה, לתאורה המקשטת את דפנותיה וכן לצמחייה המחייה אותה. חשוב לשים לב כי אמנם ניתן לעצב את המרפסת באופן עצמאי אך כפי שנראה בפסקה הבאה, סיוע בעיצוב המרפסת על ידי מעצב פנים בהחלט יכול להעניק למרפסת שלנו מראה מעולם אחר אשר כלל לא העלנו על דעתנו.

עיצוב אפשרי למרפסת כולל בתוכו ריהוט שונה כגון פינות ישיבה, ערסלים ופופים. במרפסות גדולות ניתן לשלב גם פינות ברביקיו, דק מעץ וכלי ריהוט נוספים. עיצוב למרפסת כולל גם פרטים נוספים שאינם בהכרח ריהוט כגון תאורה, צמחייה, ריצוף וצבע הקירות. ככל שחושבים על כך לעומק, הרי שאין סוף לדרכים בהן ניתן לעצב את המרפסת. מרפסת מעוצבת היא מרפסת שהשקיעו בה מחשבה, תכנון וראיה כללית.

כפי שנראה מיד, הדרך לעיצוב המרפסת לעיתים נמצאת ממש מעבר לפינה וכל מה שצריך הוא רק הכוונה וסייעו של מעצב פנים אשר בידיו הכלים המתאימים להפוך את המרפסת למקום המושלם ביותר בבית.

במה יכול לסייע מעצב פנים כאשר נרצה לעצב את המרפסת שלנו

עיצוב מרפסת הוא אומנות בפני עצמה. עיצוב נכון וחכם דורש חשיבה, תכנון וראייה לטווח רחוק. היות ואנו מכירים בחשיבות של המרפסת שלנו כמקום בו נרצה לארח את המשפחה או לערוך ארוחת ערב עם חברים, אנו נרצה לעצב אותה בטוב טעם כך שתשרה תחושת רוגע ונעימות.

תפקידו של מעצב פנים ביצירת מקום מושלם שכזה הוא לשלב בין מוצרי ריהוט, תאורה ויתר הדברים הנוספים למרפסת כך שיחד יצרו חלל מושלם ומזמין. מעצב פנים הוא בעל מקצוע בעל עין חדה המסוגל להבחין בפרטים קטנים שספק אם אתם הייתם שמים אליהם לב.

מעצב פנים יוכל לשלב בין צבע קירות המרפסת והמעקה שלה לבין צבע הריצוף והריהוט. מעצב פנים יוכל להתאים את רמת התאורה וסוגה לחלל המרפסת כך שהיא תיצור אווירה רומנטית ומושלמת. תפקידו העיקרי של מעצב פנים הוא לתזמן את כל הריהוט והחפצים הנמצאים במרפסת כך שישתלבו אחד עם השני הן מבחינת גודלם, צבעם ויתר הפרטים הנוספים.

אין ספק כי גם אתם מודעים ליתרונות הגלומים במרפסת שלכם. זכרו כי מרפסת היא מקום הדורש אהבה אך עם השקעה נכונה תחזיר לכם אהבה כפליים. צרו קשר עם חברים או קרובי משפחה בטוח אחד מהם יוכל להמליץ לכם על מעצב פנים מנוסה אשר יהפוך את המרפסת שלכם לגן עדן.

אם המרפסת ניזוקה עם הזמן או מנזקי מזג האוויר, ויש צורך בשיקום מרפסת, זה אפשרי: תוכלו לרקוא ולקבל מידע על שיקום מרפסת

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

עיצוב מרפסת

עיצוב מרפסת פנטהאוז

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

ריהוט למרפסת שמש

הגדלת שטח הדירה בעזרת מרפסת

מתגוררים בבניין ללא מרפסות או מרפסות קטנות? מתבוננים בבניינים שיש להם מרפסות מפנקות ובא לכם גם מרפסת כזאת בדירה? אל דאגה, במאמר זה נרחיב על בניית תוספת מרפסת

ריהוט למרפסת יד 2

המדריך המלא לבחירת ריהוט למרפסת

ריהוט למרפסת בעידן בו אין סוף לאפשרויות ולהתחדשות, אין ספק כי בחירת ריהוט למרפסת יכולה לגרום לכאב ראש לא קטן. ההבנה כי

פינת ישיבה למרפסת

מעצבים מרפסת – עיצוב מרפסת 20 מטר

מרפסת היא אחד החללים החשובים ביותר בדירת המגורים שלנו ומקום בו נבלה לא מעט זמן איכות עם המשפחה או החברים. בשל העדר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *