Format: 123-456-7890

איך להפוך מרפסת לחצר בעזרת ריהוט מתאים

כבר שנים שמרפסת בבית נחשבת לאחד היתרונות הקיימים בדירה. בילוי במרפסת יכול להיות מהנה ומרגיע, בתנאי שנוח ונעים לשבת בה. רבים מתלהבים מקיומה של מרפסת, אבל ברגע האמת, כאשר עוברים לדירה וגרים בה תקופה, חלקינו משתהים ולא מנצלים אותה כפי שרצו וחלמו.

אחת הסיבות לכך היא שכמו כל חלל בדירה, גם חלל המרפסת אפשר להזניח או לטפח. הרי במרפסת אפשר לעשות הרבה ממה שעושים בסלון או בחדר ואפילו יותר. מה אם נתיחס למרפסת כאל חצר?

בוא נראה איך ניתן להתפנק במרפסת גם אם היא סטנדרטית ובריהוט מתאים נהפוך אותה לחצר!

לפני הכל – תיכנון נכון

לפני שניצא למסע הקניות הכיפי של ריהוט למרפסת, חשוב לחשוב על מספר דברים.

מה גודל המרפסת? בשוק קיים מגוון רב של רהיטים, לכן גודל המרפסת יקבע את גודל וכמות פרטי הריהוט. גם למרפסת קטנה ניתן להתאים סט ריהוט או פינות ישיבה מעץ כך שתוכלו להנות מישיבה נוחה וכיפית במרפסת.

דוגמא למרפסת קטנה עם סט ריהוט מתאים

מה הצרכים של המשפחה המתגוררת בדירה. האם אוהבים לארח או שהשימוש בפינת ישיבה יהיה רק במקרים בודדים? איפה תמוקם פינת ישבה או הסט המתאים?

זוג שלא נוהג לארח והמרפסת מיועדת למספר קטן של אנשים? במקרה כזה סט של ספה עם שולחן קפה יכול להספיק.

משפחה עם ילדים, שגם יושבים לארוחות משפחתיות במרפסת וגם חייבים מקום בו הילדים יוכלו לשחק. במקרה כזה נצטרך יותר מקומות ישיבה, שולחן גדול וריהוט שקל להזיז כדי לפנות מקום למשחקי ילדים.

סוגי רהיטים מעץ וראטן

בשוק כיום קיים מגוון רב של ריהוט לגינה או מרפסת. חשוב לשים לב לנוחות ואיכות הרהיטים.

ריהוט מעץ

אל תחששו מרהיטים מעץ למרפסת. ריהוט איכותי בשילוב טיפוח נכון יחזיק מעמד בכל תנאי פגעי מזג אוויר לאורך זמן. אם אתם מתחברים לסגנון הכפרי, למגע וריח עץ שישתלב נהדר במרחב החוץ – במרפסת שמכניסה לנו קצת מהטבע לדירה, בחירה בריהוט מעץ יהיה נהדרת!

ריהוט מעץ למרפסת

רהיטי ראטן

רהיטי ראטן זהו טרנד שהולך וחוזר. סגנון אלגנטי כפרי, טבעי ופשוט. היתרון הגדול של רהיטי ראטן הוא האפשרות לשלב אותם בחלקו הפנימי של הבית ולא רק בחוץ במרפסת או בחצר.

בד מתאים לריהוט חוץ

לבדי ריפוד לרהיטי חוץ יש דרישה שונה וגבוהה יותר מבדי ריפוד לריהוט פנים. הם צריכים להיות עמידים הרבה יותר, קלים לניקוי וגם נעימים למגע.

בשנים אחרונות חלה התפתחות בתחום בדי ריפוד. בד טוב שמחזיק זמן, לא נקרע ולא דוהה לאורך זמן, העלות שלו גבוה. מצד שני עדיף להשקיע בבד איכותי מאשר להחליף ריפוד כל שנתיים או להישאר עם ריהוט גן דהוי או קרוע.

אפשר לכבס את הריפוד בכביסה עדינה ללא סחיטה. אולם עדיף לנקות במטלית לחה עם חומר ניקוי מתאים.

אחד מבדי ריפוד מומלצים הם בד פשתן. הוא בד חזק ולא דוהה במהירות בנוסף גם נעים למגע.

להמנע מנזקי השמש

ריהוט המיועד לגינה, חייב להיות איכותי כך שיחזיק מעמד לאורך זמן והמראה של הריהוט לא יפגע במראה הכללי של כל המרפסת. אלה שחוששים לקנות ריהוט מעץ למרפסת, או ריהוט מראטן, אל תחששו. ריהוט איכותי עם שילוב של טיפול נכון מצידכם, יתן חיים ארוכים לרהיטי עץ. בנוסף, ריהוט מעץ מוסיף הרבה לאווירה של החוץ ושל חיבור לטבע , מה שמאפיין את המרפסת, בניגוד לאווירה השוררת בפנים, בסלון או בחדרי הבית.

מומלץ לכסות את הריהוט בכיסוי המגן מנזקי הגשם. אם אתם רוצים שהכיסוי יחזיק לאורך זמן, מומלץ לקנות כיסוי מחומר PVC שיגן על הרהיטים שלנו מנזקי הגשם וגם מנזקי השמש. תבדקו שקיימים חוטי הידוק, מה שיחזיק את הכיסוי גם בזמן רוחות חזקות, שבדרך כלל קיימות במרפסות.

תקפידו למרוח את העץ בשמן טיק. שמן טיק הוא ללא רעלים, לכן ניתן לשימוש על ריהוט שנמצא בתוך הבית וגם בחוץ בגינה או במרפסת. השמן מגן על העץ מכל נזקי מזג אוויר. לפני השימוש בשמן, חשוב להקפיד שהמשטח יהיה כמה שיותר יבש ונקי משומנים, אבק, טחב או לכלוך.

אותו סט פעם במרפסת קטנה 12 מטר פעם בפרגולה

מתקשים להבין איזה ריהוט יתאים למרפסת, איזה סט ריהוט לבחור? כשתפנו להעץ הנדיב – ריהוט שיוצר אווירה תקבלו תשובות לשאלות אלה ואף יותר. בעלי וותק וניסיון של 7 שנים, מעל 400 ביקורות מלקוחות מרוצים, בטוחה ב 100% כי תקבלו המלצה נכונה לריהוט על פי הצרכים שלכם ובהתאם לגודל המרפסת והתקציב שברצונכם להקשיע כדי להפוך את המרפסת שלכם למקום בו תוכלו לבלות ולהנות.

לשאלות על סגירה או עיצוב מרפסת

אהבת - אשמח לשיתוף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
ויקטוריה צ'רנוגלז

ויקטוריה צ'רנוגלז

בין עיסוקי הרבים כמו: בניית נכסים דיגיטליים, כתיבת תוכן פיננסי והשקעה בנדל"ן חייבת את הפינה השקטה שלי - המרפסת!

אותה ניתן לשנות, לרהט, לעצב ולהתאים לצרכים המשתנים שלנו על פי עונות השנה או בני משפחה המתווספים וגדלים.

החלטתי להקים אתר בו ניתן להתעדכן בטרנדים, טיפים וריהוט שישפר את המרפסת שלך.

למטה ניתן להשאיר את התגובה שלך

תגובות אחרונות

    לייעוץ עם איש מקצוע

    בעל עסק - בתחילת דרכך? רוצה להצליח בעסק?
    העסק חייב לצמוח!

    צמיחה = יותר הכנסה
    יותר הכנסה  – סיכוי לגידול ברווחים
    רוצה להבין איך נוכחות באינטרנט יוצרת צמיחה בעסק?