Format: 123-456-7890

סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת

סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת – כל מה שצריך לדעת

מה חשוב לדעת בסגירת מרפסת בשיטת זכוכית מתקפלת

מרפסת היא אחד החללים החשובים בדירת המגורים ומקום בו נבלה לא מעט מזמן הפנאי שלנו. עיצוב המרפסת לרבות הריהוט שבה משתנים מאדם לאדם כל אחד לפי טעמו ודעתו. סגירת מרפסת בעזרת זכוכית מתקפלת היא דרך אחת מיני רבות לעיצוב המרפסת בפרט כאשר אנו מדברים על סגירה מסוג זכוכית מתקפלת.

כפי שאסביר בפסקאות הבאות, סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת היא דרך בלעדית לאפשר שהייה במרפסת בכל עונות השנה ומאידך לא לפגוע בייחודיות של המרפסת ככזו שמאפשרת צפיה בנוף הפתוח ותחושה של להיות בחוץ אבל בבית.

מה היתרונות של סגירת מרפסת בשיטת זכוכית מתקפלת

כאשר אנו מדברים על סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת אנו יכולים להציג מספר יתרונות בולטים בשימוש בשיטה זו.

  • תאורה טבעית למרות סגירת המרפסת – לרוב, כאשר סוגרים מרפסת יש להתפשר על האור החודר פנימה כך שהתאורה במפרסת תהיה בדרך כלל תאורה מלאכותית. בסגירת מרפסת בשיטה של זכוכית אנו נהנה הן מסגירתה והן מתאורה טבעית שתציף ותמלא את חלל החדר בכל שעות היום.

  • זכוכית עבה העמידה בפני רעשים ומזג אוויר – בדרך כלל כאשר נתקין סגירת מרפסת מזכוכית זוהי תהיה זכוכית עבה אשר תגן עלינו מפני רוחות וגשמים בחורף וכן תספק בידוד מהרעש וההמולה מהמרחב הציבורי.

  • ניקיון – סגירה מסוג זכוכית מתקפלת ניתן לנקות בקלות כך שהסגירה לא מהווה מכשול מפני צפייה בנוף.

  • אפשרות נעילה – בדלתות המרפסת ניתן להתקין בקלות מנגנון נעילה כך שניתן למנוע מילדים קטנים לטפס וליפול חלילה מבעד לחלון או לחילופין למנוע מגנבים להיכנס פנימה.

 איך אדע אם סגירת מרפסת בשיטת זכוכית מתקפלת מתאימה לי

לרוב מרפסות הממוקמות אל מול טבע ונופים שיטת סגירה זו מתאימה להם. בסגירת המרפסת על ידי זכוכית ניתן להנות כל השנה מצפייה בטבע ובנוף הפתוח גם כשבחוץ יורד גשם או קר. סגירת המרפסת על ידי זכוכית אינה פוגעת ביתרונות שלה ולהפך, חלון זכוכית המעוצב יפה או דלת מעוצבת רק יוסיפו לאווירה המרגיעה שבה ויעניקו לה שלווה.

סגירת מרפסת בשיטה זו אף מתאימה למרפסות הממוקמות במקומות פתוחים עם משבי רוח עזים. מקומות מסוימים הפתוחים לעבר הים או ההרים עלולים באופן טבעי יסבלו מרוחות עזות לעיתים אף בתקופת הקיץ.

מה שווה אם יש לכם מרפסת אך לא ניתן לשבת בה? לא אחת מזג האוויר ורוחות גורמת לכך שהמרפסת תהפוך לחפץ חסר שימוש ומוזנח. סגירת המרפסת בשיטה של זכוכית מתקפלת תגן ותשמור עליכם מפני רוחות ערות המנשבות בחורף וכן גשמים ומשקעים אחרים ותאפשר לכם לשבת במרפסת בכל רגע שתרצו.

עלויות צפויות של סגירת מרפסת זכוכית מתקפלת

אין ספק כי עלויות סגירת מרפסת בשיטה זו הן לא מהזולות שיש בסגירת מרפסות אך יחד עם זאת מדובר בשיטת סגירה מהמשובחות שיש שתעניק מראה יוקרתי למרפסת שלכם. אציין כי חיפוש קצר בגוגל יגלה לכם עשרות בעלי מקצוע המתמחים בסגירת מרפסות בשיטת זכוכית מתקפלת. המחירים שאפרט מיד אינם בגדר רשימה סגורה וכמובן ניתן להתמקח ולערוך סקר שוק.

  • סגירת מרפסת עם פרופיל אלומיניום – זוהי הסגירה הפופולרית הקיימת וטווח המחירים שלה נע בין 750 ₪ – 1500 ₪ למ"ר.
  • מחיר הזכוכית ינוע בין 100 ₪ ל- 500 ₪ למ"ר.

לצורך המחשה נניח ואנו מעוניינים לסגור מרפסת של 12 מ"ר הרי שמחיר ממוצע לסגירת מרפסת זו תעלה לנו 12,000 ₪ לערך. כמובן יש לזכור כי טווח המחירים בסגירת מרפסת בשיטה זו הינו טווח רחב המשתנה בהתאם לאיכות החומר והזכוכית.

לסיום אסכם ואומר כי סגירת מרפסת בשיטת זכוכית מתקפלת היא אחת השיטות הטובות ביותר לשדרג את המרפסת שלכם למעין חדר נוסף אך עדין לשמור על צביונה כמרפסת. קיימים עשרות בעלי מקצוע טובים ואיכותיים אשר ישמחו להעניק לכם שירות ולהפוך את המרפסת שלכם למקום המושלם ביותר שיש.

לאחר סגירת המרפסת תצטרכו לרהט, אז תתחילו לחשוב על עיצוב המרפסת. לפרטים נוספים כנסו לקרוא על עיצוב מרפסת.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

לשאלות על סגירה או עיצוב מרפסת

אהבת - אשמח לשיתוף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
ויקטוריה צ'רנוגלז

ויקטוריה צ'רנוגלז

בין עיסוקי הרבים כמו: בניית נכסים דיגיטליים, כתיבת תוכן פיננסי והשקעה בנדל"ן חייבת את הפינה השקטה שלי - המרפסת!

אותה ניתן לשנות, לרהט, לעצב ולהתאים לצרכים המשתנים שלנו על פי עונות השנה או בני משפחה המתווספים וגדלים.

החלטתי להקים אתר בו ניתן להתעדכן בטרנדים, טיפים וריהוט שישפר את המרפסת שלך.

למטה ניתן להשאיר את התגובה שלך

תגובות אחרונות

    לייעוץ עם איש מקצוע

    בעל עסק - בתחילת דרכך? רוצה להצליח בעסק?
    העסק חייב לצמוח!

    צמיחה = יותר הכנסה
    יותר הכנסה  – סיכוי לגידול ברווחים
    רוצה להבין איך נוכחות באינטרנט יוצרת צמיחה בעסק?