Format: 123-456-7890

עיצוב מרפסת פנטהאוז

עיצוב מרפסת פנטהאוז – רעיונות לעיצובים בשטחי מרפסת

קבלו כמה טיפים לעיצוב לשיפור מראה הפנטהאוז

לכולנו יש בתי חלומות, לא? אתם בטח אוהבים לשהות במגורים מפוארים, מלאים בכל הנוחיות של מגורים מפוארים וסטנדרטים יוקרתיים.

דירה באחד האזורים היוקרתיים בעיר שלכם, עם נוף עוצר נשימה של הנוף העירוני וחללי פנים מענגים – האם הדברים האלה לא משהו שרציתים כבר הרבה זמן? עם עיצוב מרפסת פנטהאוז תוכלו להשיג בית חלומותיכם.

מהו פנטהאוז?

פנטהאוז הוא דירה בקומות העליונות, בדרך כלל העליונות ביותר והאחרונות, של בניין הדירות או המלון, בדרך כלל דירה יחידה בקומה או חולקת את הקומה עם עוד דירת פנטהאוז. פנטהאוזים החלו כחדרי שירות על הגג. כעבור זמן מה אנשי נדלן זיהו את הפוטנציאל שלהם והפכו אותם לחללי מגורים עם מרפסות ענקיות אותן ניתן לעצב באופן יצירתי והולם לאטרקציות ומשחקי הפנאי של גינות גדולות .

ניתן להגיד שדירת פנטהאוז משלבת את שני העולמות – דירה בעיר ובית פרטי, במיוחד כשמדובר בפנטהאוז דו קומתי.

אם נדבר מהפן הכלכלי או שיווקי של דירת פנטהאוז. דירה כזו בעלת מיקום מרכזי עם קירבה למקומות המסחר, מוסדות חינוך ועירייה, מרכזים קהילתיים ותחבורה נגישה היא דירה בעלת פוטנציאל רב לקונים המעוניינים בסוג זה של דירות. אבל כדי למשוך עוד יותר קונים פוטנצילאיים לדירה,הנחשבת לדירת יוק יש לשים לב ולהשקיע גם בעיצוב פנים וחוץ של הדירה. פעמים לא מבוטלות שטחי חוץ הם כמעט זהים לשטחי פנים בדירות מסוג פנטהאוז.

מה מיחד את דירת פנטהאוז?

שטח מרפסת חיצונית פרטית – כפי שהזכרתי קודם, פנטהאוזים התפתחו מחדרי שירות על גגות, עם שטח פתוח ניכר מסביב. שטח מרפסת כזו יכול להיות בגודל של הדירה עצמה ואף גדול יותר אפילו פי שניים. מרפסת פנטהאוז קטנה תהייה בגודל של כ 20 מטר רבוע והגדולות או יותר נכון לכתוב הענקיות, יכולות להגיע גם ל כ 200 מטר רבוע!  

שטח פתוח ללא צורך בלהחליף בגדים, לרדת במעלית ולהתרחק מהבית. ניתן לנצלו למטרות הנאה שונות ומגוונות, הכל תלוי צרכי בדיירי הבית. ילדים קטנים? נדנה, מגלשה ואפילו בריכה קטנה. רוצה פינת מנוחה שקטה? פינת ישבה עם שולחן קפה, הצללה ומזרקה קטנה עם רישרוש של מים.

בא לך פינת ירק משלך? הגודל מאפשר לעצב גינה ירוקה כמעט כמו בדירת גן. גינה כזו מצריכה תכנון ועיצוב לפני הביצוע. לדוגמא, איזה כלי צמחייה וצמחים לשים, מה הן פתרונות השקיה וניקוז, מיקום הגינה והריהוט המתאים וכמובן תאורה שתאיר את הגינה המעוצבת גם בלילה כך שתיראה עוד יותר מהממת ויוקרתית.

ישנה פרטיות כיוון שהדירה נמצאת בקומה אחרונה ולרוב בקומה גבוהה, כך שאין שכנים שצופים עליכם מקומות שמעליכם. לא מגיעות הפתעות למרפסת, אם זה כדור או משחק של ילדי השכנים או גרוע יותר, בדלי סיגריות או עטיפות קרטיבים שעפים להם עם הרוח.

נוף פתוח ובריזה נעימה. נכון, לא קיים בכל מרפסות פנטהאוז, אבל כפי שכתבי למעלה, הדירה בקומה גבוהה מה שמעלה את הסיכוי לנוף יפה ופתוח.

כיוון שהמרפסת היא גדולה, אין בניינים שמסתירים את האור הטבעי ואת קרני השמש, מה שמאיר את הדירה עצמה ללא צורך בתאורה ביתית נוספת ובנוסף מאפשר למקם פינת שיזוף מבודדת, ללא עיני שכנים הבוהים בך.

רעיונות לאלמנטים עיצוביים במרפסת יכולים להיות:

  • פלטות גרניט פורצלן גדולות בעובי של מספר סנטימטרים, נחשבות לחומר עמיד לסביבת החוץ. הן עוזרות לתחום את השטח ויכולות לשמש הן לחפוי הרצפה והן לחיפוי השולחן או מטבח חוץ.
  • גבהים שונים יכולים להפריד בין שטחי ישיבה לשטח המטבח או גינת צמחים.
  • קיר צמחיה מטפסת שיסתיר כל קיר, אדניות מחומרים שונים כמו:בטון, חימר, פלדה, קרמיקה,עץ ופלסטיק.  חשוב לבדוק את נושא ההשקיה והניקוז, קשה יותר לחבר את כל זה לחומרים קשיחים, לכן אדניות מפלסטיק יותר קלות משקל ויותר קלות לשימוש.

על מה יש לשים לב כשבאים לעצב מרפסת בפנטהאוז 

ריהוט מהודר

הריהוט צריך להשתלב עם הסביבה שלו – הקירות והרצפה. נכון להיום, קיים מגוון רב של חומרים מהם עשויים רהיטים שהיעוד שלהם הוא לעמוד תחת השמש הקופחת או הגשם הכבד. השאלה היא רק לאיזה סגנון מתחברים יותר.

במרפסות קטנות עדיף לשים רהיטים בכמויות קטנות יותר מומלץ על ריהוט גינה בעל מראה קליל יותר. רוצה לדעת יותר על איזה ריהוט יתאים למרפסת שלך? כתבה הבאה, ריהוט גן למרפסת יכולה לעניין אותך.

צבעים שיוצרים הילה קטיפתית

בעזרת צבעים ניתן להדגיש את הסביבה או את הריהוט של המרפסת. "המשחק" בין צבעי הקיר לרהיטים, למשל: רהיטים וצבעי הקיר בצבעים מנוגדים (קירות בהירים יותר וספות בצבע כהה יותר – כחול, חום ואפור). בכניסה למרפסת תשומת הלב תיפול על הספות ורק לאחר מכן על כל השאר.

תאורה להדגשת היוקרה

עיצובי תאורה במרפסת הפנטהאוז יכולים להיות חדשניים וניתן להתפרע איתם. תאורה יכולה לעשות כל מרפסת פשוטה ליוקרתית ומהממת. משחק הצבעים והגוונים של אור, המסתירים את החסרונות והמבליטים את היתרונות של המרפסת.

ניתן להסתפק גם בתאורת חוטי לדים מלבד התלויים למעלה ומפוזרים על רצפת המרפסת. כל העניין הוא במיקום חכם של אורות, מה שיעניק גימור מהודר ומואר היטב.

חלונות ודלתות

מומלץ לשים חלונות ודלתות זכוכית גדולים, מהם נשקף נוף של המרפסת הענקית של פנטהאוז. מה שגם יאיר את החדרים באור טבעי.

ועכשיו כמו שאומרים "אין כמו מראה עיניים" דוגמאות לעיצובי מרפסות בפנטהאוז.

מרפסת פנטהאוז זה גדול ויוקרתי, גינה ללא זוחלים וחיות לא רצויות כמו נחשים או חתולים. ניתן להפוך אותה לבית חיצוני עם סלון, מטבח ומקלחת תחת השמיים או לפארק שעשועים לילדים. כמובן ניתן גם לשלב, הכל עניין של תקציב ועיצוב נכון.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

לשאלות על סגירה או עיצוב מרפסת

אהבת - אשמח לשיתוף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
ויקטוריה צ'רנוגלז

ויקטוריה צ'רנוגלז

בין עיסוקי הרבים כמו: בניית נכסים דיגיטליים, כתיבת תוכן פיננסי והשקעה בנדל"ן חייבת את הפינה השקטה שלי - המרפסת!

אותה ניתן לשנות, לרהט, לעצב ולהתאים לצרכים המשתנים שלנו על פי עונות השנה או בני משפחה המתווספים וגדלים.

החלטתי להקים אתר בו ניתן להתעדכן בטרנדים, טיפים וריהוט שישפר את המרפסת שלך.

למטה ניתן להשאיר את התגובה שלך

תגובות אחרונות

    לייעוץ עם איש מקצוע

    בעל עסק - בתחילת דרכך? רוצה להצליח בעסק?
    העסק חייב לצמוח!

    צמיחה = יותר הכנסה
    יותר הכנסה  – סיכוי לגידול ברווחים
    רוצה להבין איך נוכחות באינטרנט יוצרת צמיחה בעסק?