Format: 123-456-7890

סגירת מרפסת לחורף בזול וללא טיפת מים

סגירת מרפסת לחורף בזול

בדרך כלל כשאנו מדברים על מרפסת באופן טבעי אנו מדמיינים אוויר צח, נוף, או אפילו סתם ארוחת ערב משפחתית.

מי מביננו לא היה רוצה לשבת במרפסת גם בעונת החורף ולהנות מהיתרונות הקיימים בה בכל ימות השנה גם כאשר בחוץ קר, גשום וסוער.

 סגירת חורף למרפסת היא מבחינת לאחוז בחבל בשני קצותיו. להנות מארוחה משפחתית בחוץ כשגשום וקר אך להישאר יבשים, לנשום אוויר צח וקריר אך להיות מוגנים מהקור השורר בחוץ.

אם כן, כיצד תוכלו להפוך את המרפסת שלכם למרפסת מושלמת לחורף ללא טיפת מים? במאמר זה תוכל לקבל את כל המידע אודות סוגי סגירות חורף הקיימים בשוק, טווחי מחירים והאופציות המומלצות.

כל הסיבות לסגירת חורף למרפסת

הסיבה העיקרית לסגירת המרפסת שלכם בחורף היא בראש ובראשונה האפשרות לעשות שימוש בה בכל ימות השנה לרבות בעונה הגשומה והסוערת.

היום, כשרבי קמות נבנים בכל עיר ועיר הפכה המרפסת האישית שלנו למעין פנינה ירוקה, חצר קטנה, בה ניתן לבלות ולחוש את הטבע. בנינו איזו תחושה נפלאה לשבת במרפסת סגורה ולשתות מרק חם כשבחוץ מזג אוויר סוער.

יתרון נוסף לסגירת מרפסת הוא הגנה על חפצים בעלי ערך המונחים בה באופן קבע.

כך למשל, דשא סינטטי הפך בבתים רבים לאופציה מבורכת כשטיח לרצפת המרפסת, גשם ורטיבות עלולים לפגוע באיכות הדשא ואף להוציאו מכלל שימוש.

סגירת מרפסת במצב כזה היא הפתרון המושלם לשמירה על ערך הריהוט הקיים בה.

כפי שנפרט בהמשך, סגירת החורף למרפסת משתנה מאדם לאדם בהתאם לצרכיו ולאזור מגוריו. ישנם מקומות בהם הרוח חזקה יותר ולכן יידרש שימוש בסגירת חורף שונה ממרפסת הקיימת באזור סגור וסוער פחות.

ישנן מרפסות הממוקמות באזור החשוף לגשם ולצורך סגירתן יידרש סגירת חורף אחרת ממרפסת הנמצאת באזור מקורה. אם כן מהם הסוגים הנפוצים בסגירות חורף:

  • סגירת חורף קבועה- בשיטה זו אנו למעשה מדברים על סגירת המרפסת באופן קבוע למשך כל ימות השנה. סגירה זו תעשה מחומרים כבדים כגון מתכת או אלומיניום. לרוב, כאשר אנו מדברים על סגירת מרפסת אנו ממתכוונים לסגירת חורף פשוטה יותר שכן סגירה קבועה דורשת היתרי בניה ואישורים שונים. מעבר לכך, לא כולם מעוניינים לסגור את המרפסת באופן קבוע. רוצה לקרוא מאמר יותר מפורט על סגירת חורף? נא להקליק על המאמר סגירת מרפסת זכוכית.

מרפסת סגורה באופן קבוע
  • סגירת חורף באמצעות מרקיזה- שיטה זו היא השיטה הנפוצה ביותר בסגירות חורף למרפסות וניתן למוצאה כמעט בכל הבניינים רבי הקומות. מרקיזה הינה למעשה סוכך המגן על המרפסת מפני גשם ושמש. ניתן לפתוח את הסוכך באמצעות מוט או מתג חשמלי ולכוונו למספר שלבים לפי הצורך.

היתרון בשיטה זו הוא הקלות של התקנת המוצר והשימוש הקל בו. בעונת הקיץ ניתן לגלול את הסוכך ובכל לשמור על המרפסת גלויה.

סגירת מרפסת לחורף בעמצאות מרקיזה
  • סגירת חורף באמצעות סוכך קבוע- בשונה מסגירת חורף באמצעות מרקיזה הרי שבשיטה זו לא ניתן לגלול את הסוכך או לקפלו. סוכך קבוע נועד לתת פתרון מתאים למקומות החשופים לתנאי מזג אוויר קיצונים ולהגן על המרפסת. שלדו של הסוכך הקבוע לרוב יהיה מאלומיניום והוא יורכב מעל החלון או המרפסת.

  • סגירת חורף באמצעות סוכך מסך- סגירה זו נעשית באמצעות בד אטום הנגלל ומאפשר סגירה של החלל המבוקש. גלילת הבד תעשה על ידי מוט או מתג חשמלי ותגן מפני גשמים ורוחות. החיסרון בשיטה זו הוא עמידות בפני רוח חזקה. סוכך מסך יתקשה לעמוד ברוח חזקה ולכן מומלץ לשלבו עם סגירת חורף נוספת כגון מרקיזה.

  • סגירת חורף באמצעות בד שמשונית- בד שמשונית הוא אחד מסוגי הבדים הנפוץ ביותר לאיטום וסגירה. מדובר בבד חזק ועמיד לגשמים ורוחות והשימוש בו מוכר כמעט לכל אדם המבקש לבצע סגירה לחלל פתוח או מרפסת. ישנם מספר רב של סוגי בדים לאיטום וסגירה אך ההמלצה היא על שימוש בבד שמשונית. יתרונות שיטה זו היא החומר הזול יחסית אל מול היעלות בסגירה ועמידות בפני רוחות וגשמים.

  • סגירת חורף באמצעות בד שקוף ויצירת חלונות- אם בחרתם להשתמש בבד שמשונית ניתן לעשות זאת באמצעות בד שקוף וליצור בו חלונות המעניקות למרפסת תחושה של בית.

מחירים לסגירות חורף

יש לשים לב כי טווח המחירים לסגירות חורף משתנה בהתאם לגודל המרפסת והחלל המבוקש לסגירה. כמו כן, טווח המחרים ישתנה בהתאם לסוג המנגנון לפתיחה וסגירת החורף, מנגנון ידני באופן טבעי יהיה זול יותר ממקבלו החשמלי.

  • מחיר עבור סגירת חורף באמצעות מרקיזה ידנית – בשיטה זו המחיר ינוע בין 400-500 ₪ למ"ר. מחיר סגירה למרפסת ממוצעת בגודל 2X4 ינוע בין 2,300-3,100 ₪.
  • מחיר עבור סגירת חורף באמצעות מרקיזה חשמלית – 500-600 ₪ למ"ר. מחיר לסגירת מרפסת ממוצעת בגודל 2X4 יעלה בין 3,200-3,700 ₪.
  • מחיר עבור סגירה קבועה של המרפסת – שיטה זו דורשת אישורי עירייה והיטלים נוספים כך שמחיר עבור שיטה זו ינוע בין בטווח של אלפי שקלים ויותר.
  • מחיר סגירת חורף עבור סוכך קבוע- טווח המחירים הינו 300-500 ₪ למ"ר כך שבמרפסת ממוצעת סגירת החורף תעלה בין 2,000-3,000 ₪.
  • מחיר סגירת חורף עבור סוכך מסך – 400-500 ₪ למ"ר.

התקנת סגירות חורף רק אצל מומחים

כמו בכל מקצוע גם בסגירת חורף יש לפנות לגורם מקצועי הבקיא בעבודות ויודע כיצד יש לסגור את המרפסת ולשמור עליה מפני נזקי מזג האוויר.

מתקין סוככים מקצועי יוודא כי לא תחדור טיפת מים לרצפת המרפסת שלכם והסוכך ישמר ויישאר אף לעונות רבות נוספות.

סגירת מרפסת לחורף בזול תעשה בהתאמה אישית לפי הצורך ותנאי המקום. החלטתם להתקין סגירת חורף? פנו רק למומחים בתחום!

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

לשאלות על סגירה או עיצוב מרפסת

אהבת - אשמח לשיתוף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
ויקטוריה צ'רנוגלז

ויקטוריה צ'רנוגלז

בין עיסוקי הרבים כמו: בניית נכסים דיגיטליים, כתיבת תוכן פיננסי והשקעה בנדל"ן חייבת את הפינה השקטה שלי - המרפסת!

אותה ניתן לשנות, לרהט, לעצב ולהתאים לצרכים המשתנים שלנו על פי עונות השנה או בני משפחה המתווספים וגדלים.

החלטתי להקים אתר בו ניתן להתעדכן בטרנדים, טיפים וריהוט שישפר את המרפסת שלך.

למטה ניתן להשאיר את התגובה שלך

תגובות אחרונות

    לייעוץ עם איש מקצוע

    בעל עסק - בתחילת דרכך? רוצה להצליח בעסק?
    העסק חייב לצמוח!

    צמיחה = יותר הכנסה
    יותר הכנסה  – סיכוי לגידול ברווחים
    רוצה להבין איך נוכחות באינטרנט יוצרת צמיחה בעסק?