Format: 123-456-7890

ריהוט למרפסת מעץ

ריהוט מעץ למרפסת או לגינה זו דרך מעולה להוסיף סגנון ונוחות לחלל החיצוני של הדירה או הבית שלכם. בין אם אתם מחפשים מראה קלאסי, כפרי או משהו מודרני יותר, רהיטי עץ יכולים לספק את האיזון המושלם בין יופי ועמידות. מכיסאות ושולחנות, פינת ישיבה למרפסת ועד ספסלים ונדנדות, יש הרבה אפשרויות זמינות שיתאימו לכל טעם. חנות מומלצת עם מגוון רהיטי עץ למרפסת ולגינה היא חנות בשם "Lazula" הנמצאת בפי גלילות מתחם אוצר הטבע.

עם טיפול נכון, רהיטי עץ יכולים להחזיק מעמד לאורך שנים, מה שהופך אותם לבחירה אידיאלית עבור אלה המחפשים להשקיע בפריטים איכותיים שיעמדו במבחן הזמן.

פינת ישיבה למרפסת חנות "Lazula"

ריהוט גן מעץ יכול להפוך את מרפסת השמש שלכם למקום חמים ובעל אווירה פסטורלית. זו דרך אידיאלית להביא מגע של טבע למרפסת שלכם. עם הקסם הכפרי שלו, ריהוט מרפסת מעץ יכול לעזור ליצור אווירה פסטורלית ולהעניק לחלל תחושה נעימה. בין אם אתם מחפשים משהו קלאסי או מודרני, בטוח יש משהו שמתאים לסגנון שלכם.

סוגי עץ המשמשים לריהוט מעץ

רהיטי עץ יכולים להוסיף נופך של אלגנטיות וסטייל לכל מרפסת. ישנם סוגים רבים ושונים של עץ זמינים עבור רהיטי עץ, כל אחד עם מאפיינים ייחודיים משלו. מעץ טיק ועד מהגוני, לכל סוג עץ יש יתרונות וחסרונות משלו שיש לקחת בחשבון בבחירת הסוג המתאים למרפסת שלכם.

נפרט כמה מסוגי העץ הפופולריים ביותר המשמשים לרהיטי עץ למרפסות ונציין את יתרונותיהם.

סוג העץ הפופולרי ביותר המשמש לסיפונים וריהוט חוץ הוא עץ טיק. טיק הוא עץ קשה, צפוף וכהה שגדל במזרח הרחוק במשך מאות שנים. יש לו מרקם גס ותבנית גרגרים גדולה במיוחד המספקת עמידות מצוינת בפני בליה וריקבון. למרות שהוא כבד למדי, לעץ טיק יש גם עמידות, מה שהופך אותו לבחירה מצוינת עבור ריהוט חוץ.

עוד מגוון פופולרי של עץ המשמש ברהיטים הוא עץ מהגוני. מהגוני התגלה לראשונה על ידי קולומבוס באיי הודו המערבית במהלך מסעותיו לצפון אמריקה במסעו אחר זהב; הוא החזיר כמה בולי עץ לגנים הבוטניים המלכותיים בלונדון שנשתלו וטופחו בסופו של דבר. יש לו צבע חום אדמדם והוא מעט פחות יקר מעץ טיק. מהגוני הוא עץ קשיח, אבל הוא לא צפוף כמו טיק, ולכן יש לו משקל קל יותר ועלותו פחות ממינים אחרים של עץ.

אלו הם סוגי העץ העיקריים המשמשים לריהוט חיצוני. צפיפות הסיבים והשומן הטבעי של העץ בעצם קובע את עמידתו לאורך זמן. דבר נוסף שיכול לתרום לחיי ריהוט ארוכים הוא הטיפול בו.

ספסל מעץ חנות "Lazula"

הנחיות לשמירת ריהוט עץ

חשוב לטפל ולשמור על רהיטי העץ שעומדים בחוץ, בגן או במרפסת. רהיטים אלה מתמודדים עם גשמים ורוחות בחורף ועם שמש בקיץ. ריהוט באיכות טובה יחזיק לאורך זמן בזכות איכות העץ וגם בזכות צבע עץ שיגן על עץ עצמו. ללא הגנה וטיפול נכון העץ יתחיל לקמול, להתכווץ, להיבקע ולהירקב.

כדי להבטיח שרהיטי העץ שלכם ייראו במיטבם, חשוב לעקוב אחר ההנחיות הנכונות לשימור ותחזוקת העץ. להלן מספר טיפים כיצד לשמור על רהיטי העץ שלכם במראה נהדר למשך שנים רבות.

ניקוי והברקת רהיטי העץ שלכם חיוניים לשמירה על יופיו של העץ. לקבלת התוצאות הטובות ביותר, השתמשו במטלית רכה או במטלית מיקרופייבר. לעולם אל תשתמש בחומרי ניקוי שוחקים או בשפשוף חשמלי על אף חלק ברהיטי העץ שלכם. חומרי ניקוי מסוג זה עלולים לפגוע במשטח העץ ויכולים להופיע שריטות, מה שאומר שתצטרכו לטפל בעץ מחדש עם פוליש.

ניתן "לחדש" פעם במספר שנים את העץ על ידי שיוף קל של הצבע מעל העץ וצביעה מחודשת של שכבת צבע המגנה על העץ.

מידע נוסף על טיפול ברהיטי עץ תוכלו לקרוא כאן.

סגנונות ריהוט עץ

נכון להיום ישנם שני סוגים עקריים של רהיטי גן מעץ , שיתאימו כמובן גם למרפסת:

המראה הכפרי

כמובן שריהוט מעץ הוא חלק עיקרי בסגנון זה. גוון צבע העץ הוא חם ועשיר, לכן בסגנון זה ישתמשו בעץ טבעי או עץ אשר עבר תהליך יישון. פרטי ריהוט בסגנון כפרי הם מסיביים ובעלי נוכחות רבה, לרוב גדולים ולא עדינים במיוחד. סגנון זה מאופיין במראה מחוספס, טבעי וחם.

המראה המודרני

צבעי הריהוט בסגנון זה הם צבעים תואמים, נעימים ובעלי אמירה אופנתית. אפשר לשלב צבעים רכים ופסטלים. פרטי ריהוט יכולים לשלב חומרים טבעיים ותעשייתיים כמו עץ, עור ומתכת. פינות של פרטי ריהוט הם יותר חדים ולא עגולים לרוב. סגנון מודרני מאופיין במראה אלגנטי בעל צבעיים מגוונים השתלבים אחד עם השני.

מכל מגוון הריהוט הקיים בשוק, חשוב לבחור בסגנון עיצובי המתאים שיתאים לאופי שלכם וגם לסגנון של הבית, כדי ליצור קו עיצוב אחיד, נעים והומוגני. לגבי איך לעצב מרפסת בכללי תוכלו לקרוא במאמר "עיצוב מרפסת שמש "

לשאלות על סגירה או עיצוב מרפסת

אהבת - אשמח לשיתוף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
ויקטוריה צ'רנוגלז

ויקטוריה צ'רנוגלז

בין עיסוקי הרבים כמו: בניית נכסים דיגיטליים, כתיבת תוכן פיננסי והשקעה בנדל"ן חייבת את הפינה השקטה שלי - המרפסת!

אותה ניתן לשנות, לרהט, לעצב ולהתאים לצרכים המשתנים שלנו על פי עונות השנה או בני משפחה המתווספים וגדלים.

החלטתי להקים אתר בו ניתן להתעדכן בטרנדים, טיפים וריהוט שישפר את המרפסת שלך.

למטה ניתן להשאיר את התגובה שלך

תגובות אחרונות

    לייעוץ עם איש מקצוע

    בעל עסק - בתחילת דרכך? רוצה להצליח בעסק?
    העסק חייב לצמוח!

    צמיחה = יותר הכנסה
    יותר הכנסה  – סיכוי לגידול ברווחים
    רוצה להבין איך נוכחות באינטרנט יוצרת צמיחה בעסק?