Format: 123-456-7890

סגירת מרפסת על ידי חלונות הזזה

סגירת מרפסת בשיטת מעטפת חלונות הזזה זכוכית הופכת פופולרית יותר ויותר כשיטה לסגירת מרפסות וטרסות. זאת בשל היתרונות הרבים הכרוכים בשימוש בשיטה זו. שיטה זו מספקת מראה אסתטי וגם מאפשרת כניסת אור טבעי יותר לחלל תוך מתן פרטיות שקט והגנה מנזקי מזג אוויר אם זה גשמים או קרני שמש .

במאמר זה נדבר על היתרונות של השיטה, נפרט לגבי חומרים ועלויות של שיטה זו. בנוסף נסביר אם חייבים באישורים מיוחדים לביצוע עבודות של סגירת מרפסת בשיטה זו.

באקלים השורר בישראל, יותר ויותר בניינים נבנים עם מרפסות. מרפסת מאפשרת לדיירים לנצל באופן אחר את מרחב דירתם. במזג אוויר נעים, לבלות את זמנם באוויר יחד עם הקירבה לחלל מגורים. מרפסת היא מקום לבילוי של ילדים, אורחים או ערב זוגי רומנטי.

אבל כשמגיע חורף, גשמים ורוחות חזקות וגם בימי קיץ החמים מרפסת הופכת למקום בו אף אחד לא רוצה לבלות אף מספר דקות בודדות. היא הופכת לרטובה ומלוכלכת בה כל חפץ או ריהוט נהרס, כך שאפילו כמקום אחסון המרפסת לא יכולה לשמש.

אז אחד הפתרונות לניצול המרפסת 365 ימים בשנה היא סגירת מרפסת, בשיטת מעטפת חלונות הזזה.

היתרונות של סגירת מסרפסת בשיטת מעטפת חלונות הזזה

שיטת סגירת מרפסת על ידי חלונות הזזה הופכת במהרה לדרך המועדפת לסגירת מרפסת. ישנן מספר יתרונות על פני שיטות מסורתיות, כגון שיפור אסתטי ושימוש יעיל יותר בחלל. בשיטת חלון הזזה, אתה יכול בקלות לסגור את המרפסת שלך ועדיין לאפשר לאור טבעי להיכנס לביתך. בנוסף, שיטה זו מספקת יכולות בידוד ובידוד משופרות בהשוואה לשיטות אחרות. על ידי שימוש בשיטת חלון הזזה לסגירת המרפסת שלכם, תוכלו ליהנות מכל היתרונות הללו תוך מראה מודרני ומסוגנן.

שיטה אסתטית- בשיטה זו ישנה מסגרת עליונה ותחתונה מאלומיניום בה מעוצבות חלונות הזזה. לעומת שיטות מהעבר בהן הקונסטרוקציות היו לא מחמיאות במיוחד לנראות הבניין מבפנים ומבחוץ.

 מרחב מחיה גדול יותר – מרחב בו הדיירים יכולים להשתמש כל הזמן ולצרכים שונים ומגוונים

מעלה את ערך הדירה – מרפסת סגורה יכולה לשמש כחדר נוסף, מה שבהחלט יעלה את מחיר הדירה.

פתרון להגדלת שטח הסלון – אם (לאחר בדיקה עם איש מקצוע) ניתן להוריד את הקיר או חלק מהקיר שבין הסלון למרפסת, הסלון יוכל להתרחב ולהיות גם מואר באור טבעי.

משפר את הבידוד מום או קור – ללא חלונות הזזה, קור או חום היה מגיע עד לחלונות של חדר או סלון. בעזרת שיטה זו, אנחנו מונעים מקור או חום להתקרב אל קירות או חלונות הסלון.

פיתרון בטיחותי – כשיש חלונות במרפסת, ניתן להרגיש יותר בטוחים כשילדים משחקים במרפסת, בנוסף גם חיות כמו חתולים יכולים לנצל את שטח המרפסת ולבלות יחד עם כולם. (לא לשכוח לבדוק שעל כל חלון יש מנגנון נעילה)

מרפסת נקיה – כאשר המקום סגור על ידי חלונות (אפילו אם פתוח למחצה) נשמר הניקיון במרפסת. לא נכנס אבק / גשם / ליכלוך מחלונות עליונים.

ריהוט וקרמיקה נשמרים טוב – תרגישו בנוח לרכוש ריהוט יקר יותר, הוא ישמר לאורך זמן, כיוון שלא גשם ולא קרני שמש לא יזרזו את בלאי של הרהיטים. אין צורך לנקות אותם או לחקות עד שיתייבשו.

להלן דוגמאות לעבודות של סגירת מרפסת על ידי חלונות הזזה .

אישורי סגירת מרפסת

נכון להיום – מאז כניסתו של חוק המרפסות (חוק המאפשר לכל דירה בישראל להוסיף מרפסת בגודל של 12 מ"ר ללא תלות בזכויות הבניה) שיטת סגירת מרפסת על ידי חלונות הזזה מקלה על קבלת אישורים מהרשויות המקומיות.

לתשומת ליבכם, יש לבדוק אם יש צורך באישור מהרשות המקומית. החוק והצורך יכולים להשתנות מעיר לעיר וכמובן לאורך השנים.

איך לבחור איש מקצוע

ישנו מגוון גדול של מרפסות השונות אחת מהשניה בגודל, צורה, קומה בה נמצאת וכיוון אליה היא פונה . רק אנשי מקצוע בעלי ניסיון בתחום יכולים לייעץ לגבי סגירת מרפסת על ידי חלונות הזזה, כך שישפרו משמעותית את הבידוד מחום/קור ורעשים. יחד עם זאת לא יפגעו במראה – החלל צריך להיראות יפה ואסטטי אם זה בחזית הבנין או כלפי פנים – במרפסת עצמה. חברה שמבצעת עבודות של סגירת מרפסות בשיטות שונות ועבודות אלומיניום היא חברת סורגדור. בפניה לחברה תוכלו לקבל ייעוץ מקצועי, מענה מפורט לשאלות ועלויות של חומר ועבודה.

לשאלות על סגירה או עיצוב מרפסת

אהבת - אשמח לשיתוף

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email
Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp
ויקטוריה צ'רנוגלז

ויקטוריה צ'רנוגלז

בין עיסוקי הרבים כמו: בניית נכסים דיגיטליים, כתיבת תוכן פיננסי והשקעה בנדל"ן חייבת את הפינה השקטה שלי - המרפסת!

אותה ניתן לשנות, לרהט, לעצב ולהתאים לצרכים המשתנים שלנו על פי עונות השנה או בני משפחה המתווספים וגדלים.

החלטתי להקים אתר בו ניתן להתעדכן בטרנדים, טיפים וריהוט שישפר את המרפסת שלך.

למטה ניתן להשאיר את התגובה שלך

תגובות אחרונות

    לייעוץ עם איש מקצוע

    בעל עסק - בתחילת דרכך? רוצה להצליח בעסק?
    העסק חייב לצמוח!

    צמיחה = יותר הכנסה
    יותר הכנסה  – סיכוי לגידול ברווחים
    רוצה להבין איך נוכחות באינטרנט יוצרת צמיחה בעסק?