Format: 123-456-7890

מעצבים מרפסת – עיצוב מרפסת 20 מטר

Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email

לשאלות על סגירה או עיצוב מרפסת

מרפסת היא אחד החללים החשובים ביותר בדירת המגורים שלנו ומקום בו נבלה לא מעט זמן איכות עם המשפחה או החברים. בשל העדר קרקעות פנויות לבניה ויוקר הדיור בישראל, הובן כי משפחה ממוצעת תתקשה לרכוש בית פרטי למגורים ומשכך יש למצוא פתרון חלופי לגינה.

מרפסת בינונית בגודל של 20 מ"ר בהחלט יכולה לספק תחליף לגינה כאשר אנו מדברים על בניה לגובה. מרפסת זו, ללא ספק יכולה להכיל כמות ריהוט גדולה יותר ממרפסת קטנה ומאפשר מגוון רחב יותר של אפשרויות לבעל הדירה.

במאמר זה אציע ריהוט אפשרי לעיצוב מרפסת 20 מטרים, אראה כיצד ניתן להשתמש בה בחוכמה ולנצל כל פיסה פנויה שבה. אבדוק גם מה יכול מעצב פנים לתרום לעיצוב המרפסת שלכם ולמה מומלץ להיעזר בו.

עמרפסת 20 מטר

שימוש נכון במרפסת 20 מ"ר

היות ומדובר בחלל לא קטן, ישנה חשיבות עצומה לעיצוב המרפסת, הריהוט שנכניס בה והתחושה שתקרין למשתמשים בה. עיצוב מרפסת 20 מטר דורש חשיבה ותכנון מקדים שאם לא כן, המרפסת שלכם תהפוך להיות מקום לא מזמין ועמוס בחפצים. כפי שאפרט בהמשך, מעצב פנים הוא אחד מבעלי המקצוע שיכול לסייע לכם בעיצוב נכון של המרפסת.

טיפ חשוב כאשר אנו מדברים על עיצוב מרפסת 20 מטר הוא לא להעמיס בריהוט. אנשים רבים נוטים לחשוב כי אם יש להם מרפסת בינונית יש להציפה בריהוט, נדנדות, ערסלים, פינות ישיבה וכו'. טעות זו לא רק שלא תגרום למרפסת להיראות מושלמת אלא גם תבריח את אלה שירצו לשבת בה. כאשר אתם ניגשים לעצב את המרפסת שלכם עצרו רגע וחישבו, אל תעמיסו אותה בחפצים שונים שאינם מוסיפם דבר.

עצה נוספת, הבינו את אופן הבניה של המרפסת שלכם. האם היא מתחת כיפת השמים, האם היא חשופה לרוחות, האם היא עגולה או מרובעת וכו'.  בהתאם לנתוני המרפסת אשר אינם יכולים להשתנות, התאימו את העיצוב שלה והריהוט שתכילו בתוכה. זכרו, תכנון מקדים וחשיבה יבאו בהכרח לתוצאה טובה.

מרפסת גדולה עם צמחיה ועציצים

עיצוב מרפסת 20 מטר וריהוט אפשרי שיהפוך אותה למושלמת

ברור לי כי אין רשימה סגורה של אפשרויות לעיצוב מרפסת בינונית וכי הדבר משתנה בעיקר מאדם לאדם וממאפייני המרפסת. חשוב לשים לב כאשר ניגשים לעצב את המרפסת לדברים שצינתי לעייל ובהתאם למאפייני המרפסת לעצבה בחוכמה.

  • פינת ישיבה – בשל גודלה הבינוני, ניתן בהחלט להכניס בתוך המרפסת פינת ישיבה אשר תספק מקום לתושבי הדירה לנוח לאחר יום עבודה עמוס או אפילו לסעוד ארוחת שישי עם חברים. היות ומדובר בחלל לא קטן, ניתן להכניס פינת ישיבה בינונית או שולחן מעוצב עם כסאות.

  • עמדת טלוויזיה – בהקשר ישיר לריהוט המרפסת עם פינת ישיבה, ניתן להקים עמדת צפיה בטלוויזיה במרפסת ובכל ליהנות מצפייה במשחקי כדורגל עם חברים או סתם סרט באחד מערבי השבוע.

  • עמדת BBQ – היום ניתן למצוא בקלות מכונות של גריל מגז קטנות המשמשות תחליף מעולה למנגל מגחלים המוכר לכולנו. כיום גם רוב המרפסות הבינוניות מגיעות עם נקודת גז ונקודת מים כך שבקלות ניתן להתחבר לנקודת גז במרפסת. אתרו את נקודת הגז, קחו מידות וצאו לרכוש מנגל מגז. זהו פתרון מושלם למסיבות ימי הולדת או סתם אירועים משפחתיים.

  • התאימו את צבע הקירות לצבע המעקה והריצוף – אין ספק כי צבע בהחלט יכול להשוות למרפסת מקום מושלם ומזמין. בדקו את צבע מעקה המרפסת והריצוף שלה והתאימו את צבע הקירות. לדוגמה צבע ריצוף אפרפר יכול להתאים עם צבע קירות בז'.

  • צמחייה – מה שווה מרפסת ללא צמחייה? צמחים ועציצים יגרמו למרפסת להיראות גן עדן, במרפסת בינונית ניתן לשלב בין סוג עציצים של תליה לבין הנחתם על הקרקע. ניתן אף להכניס עצים קטנים באגרטלים בינונים ובכל להשוות למרפסת מראה טרופי ייחודי.

כיצד יוכל לסייע לי מעצב פנים בעיצוב המרפסת

לא אחת נתקלתי באנשים אשר לא הבינו כיצד יכול לתרום מעצב פנים לעיצוב המרפסת שלהם. ההבנה וההכרה בחשיבותו של המעצב חלחלה לתודעתם רק לאחר שצפו במרפסות שעברו עיצוב מקצועי ועוצבו בטוב טעם.

כאשר אנו מדברים על עיצוב מרפסת 20 מטר אנו מדברים על מרפסת שממדיה נמצאים על קו תפר בין מרפסת קטנה למרפסת גדולה. דווקא בגלל נתונים אלו, ישנה חשיבות רבה לעיצוב המרפסת ותשומת לב לדברים הקטנים אשר יעניקו לה מראה מושלם וייחודי.

בעזרת מעצב פנים נוכל לשים לב לדברים קטנים אשר לא ייחסנו להם חשיבות וכעת אנו מבינים שיש להם השפעה משמעותית על מראה המרפסת שלנו. מעצב פנים חד עין יוכל להוציא מהמרפסת שלנו את המקסימום שניתן ולהפוך אותה למקום המזמין ביותר שיש בבית.

מעצב פנים בקלות יוכל לשלב בין החפצים הנמצאים במרפסת ולהתאמים אחד לשני כך שיצרו חווית שהייה בלתי נשכח. לדוגמה, התאמה בין צבע הטיח לצבע הריצוף, התאמת התאורה (צבע צהוב, צבע לבן) למאפייני המרפסת והמיקום שלה. צבע פינת הישיבה והגודל שלה. מיקום הריהוט שיונח במרפסת ועוד ועוד.

איך ניתן למצוא מעצב פנים מקצועי

בשל ריבוי מרפסות בינוניות חל גידול עצום בביקוש לעיצוב פנים ובעלי מקצוע רבים מציעים את שירותם במגוון פלטפורמות רחב. ניתן לאתר מעצב פנים מקצועי בחיפוש בגוגל או בעיתון המקומי וכו'. המלצתי היא להיעזר בקרובי משפחה או חברים אשר עיצבו את המרפסת שלהם כך תוכלו לקבל המלצה חמה על מעצב פנים ולהיות בטוחים שהמרפסת שלכם בידיים טובות.

לסיום, אסכם במשפט אחד את נושא עיצוב מרפסת בינונית כך שמרפסת היא לא עוד סתם חלל בדירת המגורים, היא מקום הדורש תשומת לב והשקעה אך גם יודעת להחזיר אהבה ולפנק.

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך:

ריהוט גן למרפסת

עיצוב מרפסת גדולה

כתבות נוספות שיכולות לעניין אותך

ריהוט למרפסת שמש

הגדלת שטח הדירה בעזרת מרפסת

מתגוררים בבניין ללא מרפסות או מרפסות קטנות? מתבוננים בבניינים שיש להם מרפסות מפנקות ובא לכם גם מרפסת כזאת בדירה? אל דאגה, במאמר זה נרחיב על בניית תוספת מרפסת

ריהוט למרפסת יד 2

המדריך המלא לבחירת ריהוט למרפסת

ריהוט למרפסת בעידן בו אין סוף לאפשרויות ולהתחדשות, אין ספק כי בחירת ריהוט למרפסת יכולה לגרום לכאב ראש לא קטן. ההבנה כי

מעצב פנים

רוצה מרפסת מעוצבת? יש מעצב פנים

היום יותר מתמיד חשיבותה של המרפסת בדירת המגורים מקבלת משמעות יתרה. בהעדר שטחים פנויים לבניה, התרחבה תופעת הבניה לגובה והמודעות למרפסת כחלק

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *